Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol met sieraden nieuws en meer...

De lente zit in de lucht! Telkens als ik de honden uitlaat ruikt en ziet het al anders. De zon krijgt ook steeds meer kracht en bij mij neemt het gevoel van inspiratie toe! Al met al kunnen we zo langzaamaan beginnen met het aftellen van de weken zodat we weer in een zomerjas naar buiten kunnen of misschien wel zoals andere jaren, direct een hete periode! We wachten het af. Wij hebben dit jaar vroeg vakantie (aan zee) en hopen dus op een vroege warme periode.

De ladiesnight van afgelopen vrijdag is alweer achter de rug en wat was het druk en gezellig! De dames konden hun hart ophalen met een verloting, hun make-up laten verzorgen, een gratis photoshoot, onbeperkt zoete versnaperingen/drinken en uiteraard sieraden shoppen.

De Shamballa armbandjes van de nieuwsbrief van vorige week vielen op de ladiesnight goed in de smaak en zijn weer aangevuld. Ze komen nog voor dit weekend in de webshop.

 Ik heb intussen het gewaxte katoen koord wat je hiervoor gebruikt in de webshop geplaatst. Nieuw is het keuze menu waar je tijdens het bestellen je kleur kunt kiezen en niet meer apart hoeft in te vullen welke kleur je precies wilt.


Wel zo gemakkelijk!

Ook is er vanaf nu Memory Wire te koop die ik voor de regenboog ringen gebruik.


Dit artikel wordt verkocht voor 20 cent per 10 windingen en als je van die kleine kraaltjes in huis hebt kun je zo beginnen met deze leuke en zomerse ringen te maken. Eventueel heb ik ook beperkt de rocailles die je hiervoor nodig hebt te koop.

Dan had ik nog even de tijd gevonden om nieuwe Keramieke oorbellen met kwasten te maken. Alleen... het zonnetje scheen vandaag zo uitbundig dat de foto's overbelicht zijn en ik dus moet wachten op 'wat minder mooi weer'! Hieronder een impressie van foto's die net genoeg zijn gelukt om ze te laten zien...

  

Dan is het over zo'n 4 weken ook alweer tijd voor de volgende kwartaal verloting. Mocht je nou iemand anders zo'n prijsje gunnen dan doen we het nu eens anders... Jullie doen met z'n tweeën mee en dus is het nodig dat je als je iemand opgeeft deze zich zelf aan moet melden voor de nieuwsbrief en jij de naam van die persoon aan me doorgeeft. Zodra hij of zij zich voor de nieuwsbrief heeft opgegeven doen jullie samen mee met de verloting en als één van jullie twee de kwartaalprijs wint, dan krijgt de andere persoon ook hetzelfde prijsje. Leuk toch? Wat het prijsje is hou ik nog even geheim tot eind van de maand! 

Dit keer geen kortingscode maar een klein mobielhangertje GRATIS bij je bestelling in! Ook leuk om aan je (make-up) tasje of sleutel te hangen.


Ik probeer hem bijpassend bij je bestelling te maken. Je hoeft hier niets voor in te vullen, ik doe hem gewoon bij je bestelling in. Deze actie loopt t/m volgende week dinsdag 10 maart 2020 en je mag zo vaak meedoen als je wilt!

Fijne week! 
M.v.g. Gerda Beintema van Sieraden Atelier Hobbekol

Reacties

Populaire posts