Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met haar sieraden en nieuwe keramiek oorbellen

Deze week heb ik gelukkig foto's kunnen maken omdat de zon zich nu meer liet zien. Eerst waren de haar hangertjes aan de beurt. Deze worden geleverd met een stoppertje. Daar trek je met een heel dun draadje (die ik er ook bij lever) een fijn plukje haar doorheen en je haar sieraad zit zo vast als een huis. Ik heb een klant die er zelfs mee doucht en haar haren föhnt! Zij laat het iedere keer als ze haar haren laat bijpunten door de kapper plaatsen, maar je kunt het ook prima zelf doen of met hulp van iemand anders die in de buurt is. Je kunt ze vinden in de rubriek 'haar sieraden'. Ik heb ze in verschillende kleuren en modellen in de webshop staan. Hieronder enkele voorbeelden ter illustratie en ook nog eens lekker goedkoop!



En dan eindelijk... de oorbellen.
Deze zijn vandaag allemaal in de webshop geplaatst. Alle oorbellen hebben als basis een keramiek kraal bovenaan en een mooie satijnen kwast onderaan. Kijk gerust eens in de webshop voor meer modellen en kleuren.

Als eerste een rode variant met een dieprode kraal en een kwast die helder rood van kleur is.



Dan een blauw exemplaar waarbij de keramieke kraal denimblauw en de satijnen kwast koningsblauw is.



En als laatste een zwart/cognac bruin model met een aparte driehoek kraal. De zwarte kleur van de kwasten komt weer terug in zachte ienieminie stippeltjes op de kralen.

 


Dan dit keer een verkorte nieuwsbrief omdat ik in tijdnood zit! Haha. Mijn mobiel maakte geen mooie foto's meer en was 'af'. Omdat ik het toch wel een voorwaarde vind dat er mooie foto's in de webshop komen heb ik een nieuwe aangeschaft. Maar dat betekend wel dat alles weer opnieuw ingesteld moet gaan worden. (Jakkes, niet mijn ding). En of het nog niet genoeg is, was de p.c. ook aan vervanging toe. Maar ook hier geldt dat alles weer opnieuw ingesteld moet worden en hulpprogramma's wederom gedownload en geïnstalleerd moeten worden. Ik weet dus waar ik me de komende dagen mee bezig moet gaan houden! 

En dan alweer de kortingscode van deze week. Je mag dit keer kiezen wat je liever hebt, een mobielhangertje of 10% korting. Als je voor het mobielhangertje gaat dan hoef je niets te doen. Ik zorg dan dat het hangertje bij je bestelling in komt. Wil je liever de 10% korting ontvangen? Dan kun je de kortingscode tijdens het bestellen invullen en de korting wordt dan automatisch verrekend. Werkt de code nou niet, dan kun je contact met me opnemen via de contactpagina of door te mailen naar info@atelierhobbekol.nl en ik zorg dat het in orde komt. Deze actie duurt t/m zondag 15 maart en is geldig op alle niet afgeprijsde artikelen.
Fijne week!

Met vriendelijke groeten namens, Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.




Reacties

Populaire posts