Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met uiteraard corona nieuws en actie!

Deze nieuwsbrief is één van de zovelen die (hoe kan het ook anders) met nieuws over het Corona virus begint. De ergste schrik is intussen bij iedereen naar de achtergrond verdwenen en we weten nu heel goed wat we moeten doen om zo min mogelijk het virus over te dragen. Uiteraard zijn de workshops die gepland stonden gecanseld en worden er voorlopig geen nieuwe aangenomen. Dat is wat wij kunnen doen...… Meer nieuws over een actie m.b.t. het corona virus onderaan deze nieuwsbrief.

Doordat de meeste mensen nu thuis zitten en zoveel als mogelijk uit de winkels weg moeten blijven, is er nu genoeg tijd om op je gemak via het internet te winkelen. PostNL heeft aangegeven niet te sluiten en door te gaan met het bezorgen van post en dus kun je heel veilig je bestellingen doen en die ook nog eens aan de deur bezorgd worden!

Gelukkig bezorgen groothandels nog wel en ik heb deze week dan ook nieuw materiaal mogen ontvangen. Mooie kralen waarbij ik meteen in mijn gedachten oorbellen tevoorschijn zag komen en deze uiteraard ook direct heb gemaakt. Het resultaat ben ik weer heel tevreden mee en hieronder een compilatie van vier modellen.




En hieronder een lief kettinkje...



Een piepklein schelpje met een glasparel erin als hangertje. Deze is gebruikt in een kettinkje en de oorbellen met glasringen rechts bovenaan de vorige foto waardoor je een leuke set krijgt. 
Deze modellen staan nog niet in de webshop, maar ik wil proberen ze nog voor het weekend geplaatst te hebben. Uiteraard kun je ze eerder kopen door me via de contactpagina te benaderen of door een mail te sturen naar: info@atelierhobbekol.nl.

Dan de actie waar ik het in het begin van deze nieuwsbrief over had.
Door de dankbetuigingen van de afgelopen dagen aan de mensen in de zorg vond ik dat ik ook iets moest doen. Nou kan ik moeilijk in mijn eentje in het atelier gaan zitten klappen. Daar heeft werkelijk waar niemand iets aan. Maar onder mijn klanten zitten er genoeg die iemand in hun omgeving in de zorg hebben zitten. Als je nou eens iets van waardering zoekt dan heb ik de volgende actie voor je... Je kunt vanaf nu een armbandje van rocailles bestellen zoals op onderstaand voorbeeld... 


In plaats van de letterkralen hang ik er een zilverkleurig hartje aan. Zo kun je op een leuke en goedkope manier iemand in je omgeving bedanken. De tekst 'bedankt' is ook mogelijk, maar alleen zolang de voorraad letters voorradig is. Geef dit dan even aan mij door tijdens het bestellen in het daarvoor bestemde vakje. Het armbandje is te koop voor maar €2,95, maar gaat als je meerdere artikelen besteld, slechts €1,95 kosten! 

Als je liever van knutselen houdt dan kun je hem ook zelf maken. Ik verkoop kleinschalig materialen en rocailles om zelf een armbandje te maken. Ik heb meer kleuren maar die staan niet in de webshop. Mail mij en ik zorg dat je meer kleuren te zien krijgt. Maar als je iets meer wilt als wat ik aan materialen in de webshop heb staan kun je ook kijken op Het Kralenstulpje. Deze webshop heeft genoeg materialen om zelf aan de slag te gaan. Dus voor de knutselaars onder ons 'op naar het kralenstulpje en voor diegenen die zeggen 'ik laat het voor dat bedrag liever maken' op naar de webshop van Atelier Hobbekol. En zo helpen webshops elkaar in deze onzekere tijden!  

TIP: Doe voorlopig even geen ringen om vanwege het handen wassen wat nu zo vaak gedaan moet worden. Je ringen blijven langer mooi doordat ze niet zo vaak met vocht in aanraking komen en het is hygiënischer omdat er altijd vuil onder een ring kan blijven zitten en dus ook virussen! Deze tip wilde ik je niet onthouden!

Dan wens ik je een veilige maar fijne week toe!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts