Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode voor iedereen!!

Het zijn spannende tijden voor iedereen. Zo ook hier waarvan er één iemand verplicht thuis zit omdat er in de bakkerij waar hij werkt zo gehamsterd is dat iedereen de diepvries vol heeft en de winkel nu totaal stil gevallen is. Zo bereik je alleen maar dat zaken over de kop gaan en dat er straks niet eens meer een brood gekocht kan worden in de desbetreffende bakkerij. Maar aan de andere kant begrijp ik de mensen wel hoor, die zien alleen maar (valse) schaarste en gaan hamsteren. Niet goed, wel begrijpelijk. We moeten er met z'n allen doorheen en ik ben dankbaar dat ons gezin nog gezond is.

Maar corona brengt niet alleen maar narigheid. Heb je al buiten geluisterd naar de vogels en de niet alsmaar langs razende auto's? Gewoon heerlijk rustig en vooral s'avonds doodse stilte. En die mooie blauwe luchten... gewoonweg prachtig!


En begin deze week kreeg ik weer nieuwe materialen binnen waarmee ik direct aan de slag ging en wat ben ik weer tevreden met het resultaat! De sieraden die ik wilde maken waren af en er was een goed zonnetje om te fotograferen. Dus hieronder de het eerste resultaat in de vorm van een wit met koningsblauw rond leren armband met keramieke kubuskralen en rocailles, afgewerkt met een metalen knoop in oud zilver look.


Dan vond ik het een leuk idee om er bijpassende oorbellen bij te maken, die je hieronder kunt zien.


En daarna had ik ook nog tijd over om er een bijpassende ring bij te maken van dezelfde materialen die in de armband verwerkt zitten, namelijk glas rocailles en dezelfde metalen knoop waar je op de foto goed kunt zien dat het om een knoop in oud zilver look gaat.


En ondertussen is er gisteren weer een partij materialen bezorgt waarvan ik weer hele leuke dingen kan gaan maken. O.a. deze handjes van Fatima. Ik heb er kleine kraaltjes met een 'Turks oog' tussen bevestigd. DE grote hype op modegebied aankomende lente en zomer. Je zult ze dan hoogstwaarschijnlijk ook heel veel tegen komen in het modebeeld deze zomer!

  

Zo kom ik deze periode wel door en hoef ik me niet te vervelen! 

Dan het volgende...
Je zit hoogstwaarschijnlijk door de corona crisis thuis van je werk of gewoon omdat je niet meer zonder noodzakelijke reden naar buiten mag. Gezellig shoppen is er voorlopig dan ook niet meer bij en doe je je aankopen nu via internet. Daarom hebben wij besloten om zolang als de corona crisis er is altijd 10% korting aan iedere klant te geven. Deze korting  krijg je met de code korting! De nieuwsbrieven gaan gewoon gezellig door met andere acties en als er via deze weg een actie voorbij komt met een andere of hogere korting, dan kun je kiezen welke voor jou het voordeligst is en typ je de desbetreffende code in. En mocht je in de tussentijd de code vergeten dan staat deze op de homepage van de webshop en kun je hem altijd terug vinden. Of kijk je links onderin de webshop bij 'Nieuwsbrief/Blog' waar de laatste nieuwsbrieven bewaard blijven.
Dan wens ik iedereen heel veel sterkte met het gezond proberen te blijven en het voornamelijk binnen vertoeven.

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts