Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kwartaal winnares.

Vermaak jij je nog steeds?

Ik wel... en dat komt doordat ik de webshop steeds moet onderhouden en bijwerken en dit stopt niet zolang dat deze in de lucht is. Ik vind dit geen straf hoor, want ik doe dit werk nog steeds met heel veel plezier.

De afgelopen week is hier erg stil geweest in de straten. Mensen houden zich nu goed aan het advies om zoveel als mogelijk binnen te blijven en dus is de vraag naar materialen om te knutselen enorm gestegen. Vandaar dat ik de pagina met kralen en bedels voor kinderen weer heb heropent en er zelfs een nieuwe bij is gekomen. Deze rubriek genaamd 'Kralenmixen kinderen' is ontstaan doordat de vraag naar materialen om zelf te freubelen is gestegen en er haast geen webshops zijn die dit aanbieden. Een enkeling waagt zich eraan en de grote (en bekende) zijn doodgewoon vreselijk duur!

Vanaf nu kun je zelf een kinderfeestje geven of gezellig met de kinderen gaan de freubelen. Hiervoor heb ik een leuke mix samengesteld! Hier zitten kralen en bedels van verschillende materialenelastiek of gecoat draadknijpkralenslotjesringetjes en organza zakjes in en wat genoeg is om 4 kinderarmbandjes of twee kinderkettingen te maken. Alle mix zakjes worden met de bedels kant en klaar aan ringetjes aangeleverd, zodat er alleen nog maar geregen hoeft te worden. De prijs is 10 euro en wat bijvoorbeeld bij een armbandje neerkomt op €2,50 per kind!



Dan heb ik ook nog even tijd gehad om nieuwe armbanden te maken. Ze staan nog niet in de webshop maar hieronder alvast een voorproefje wat binnenkort in de webshop geplaatst gaat worden.

Als eerste een compleet keramieke armband...


En verder een wat zomerser wikkelarmband in turquoise.



En dan alweer de tweede kwartaalactie van dit jaar. Het is dit keer een toepasselijk presentje geworden in de vorm van een beschermengeltjeEen beetje hoop en bescherming kan iedereen in deze tijd wel gebruiken.




Omdat niemand een ander had getagd in een bericht gaat deze keer de prijs naar één persoon en dat is geworden mevr. Trudy S. Trudy gefeliciteerd en je presentje kun je naar keuze uitzoeken uit bovenstaand postertje, waarop ik zorg dat deze naar je toe komt.

Blijf allemaal verder gezond en wel en hopelijk tot volgende week!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts