Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe zomerse sieraden

 De betekenins van het woord #Corona is voor mij #Coronashoppen geworden omdat meer Nederlanders via internet hun inkopen zijn gaan doen. Ondanks dat de middenstand vreselijk geraakt is door de corona crisis, is het in de webshop de afgelopen week een stuk drukker geweest. Maar gelukkig heb ik alles op tijd kunnen verzenden en heb ik ook nog even tijd gevonden om wat nieuwe sieraden aan de webshop toe te voegen.

De afgelopen week heb ik weer heerlijk kunnen knutselen met nieuw materiaal wat al een poosje in de kast lag te wachten om verwerkt te gaan worden.

Als eerst onderstaande ketting van paars/lila kralen van keramiek en die door de bloemkralen wel heel zomers aan doet. Het materiaal van de kralen is keramiek en om het niet te zwaar om de hals te laten vallen zijn er acryl bloemkralen tussen gezet. Als je met deze ketting in de zon loopt gaat hij 'leven'. De glitters die er op de bloemkralen zitten geven een heel apart effect evenals de gele crinkle kralen die in de kern van de bloemkralen zitten verwerkt. 


Dan zijn de hippiekettingen haast allemaal verkocht en wordt het weer tijd voor wat nieuwe modellen. Nadat er afgelopen week weer eentje verkocht was ben ik het atelier in gegaan om zo'n vrolijk exemplaar te maken. Ik was zo lekker bezig dat ik ook maar meteen een lange  ketting in groen en geel  heb gemaakt. De kralen die in de laatstgenoemde ketting verwerkt zitten zijn glaskralen en kralen van keramiek! Ze worden nadat deze nieuwsbrief is verzonden zo snel als mogelijk is in de rubriek 'gemixte kleuren kettingen' geplaatst.



En dan onderstaande armbandjes... Ik had ze al even geleden gemaakt maar even gewacht tot het mooie weer door ging zetten. Ze zijn namelijk prima geschikt om op zomerse dagen bij je outfit gedragen te worden! Ze staan allemaal al gesorteerd op kleur bij de armbanden.

    
Dan zijn er intussen meerdere sieraden in de webshop geplaatst en zijn met name de blauwe armbandjes aangevuld. En er staan nog meer artikelen te wachten totdat ze geplaatst kunnen worden, alleen heb ik daar tijd voor nodig om ze te fotograferen en moet ik even 'pas op de plaats' maken na zoveel gehobby! 


Dan nog even het volgende...

Er gaan geluiden op om de winkels en webshops vanwege schade door de corona voor winkeliers al dan niet met een fysieke winkel, te verbieden om afprijzingen te doen. Als dit er door komt en die geluiden zijn toch wel serieus te noemen, dan komt er deze zomer geen uitverkoop! Ook zal er dan niet meer afgeprijsd mogen worden. Ik heb daar uiteraard begrip voor en zal als deze regel er doorkomt overgaan om alle afprijzingen weg te halen. Totdat het zover is kun je nog kopen met leuke kortingen en al helemaal als je er de kortingscode korting op toepast wat goed is voor 10% extra korting! Dus hou de informatie die de media naar buiten brengt in de gaten. En als je nou toch van plan was om binnenkort een bepaald sieraad of zo'n mooie dromenvanger aan te schaffen, wacht dan niet te lang, want voordat je het weet staat de prijs weer op 'normaal' en loop je kortingen mis!

Fijne en zonnige week gewenst namens, Gerda van Atelier Hobbekol!

 

Reacties

Populaire posts