Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met uitslag beschermengeltjes actie

De corona crisis duurt voort en we zijn er al behoorlijk aan gewend, he? Ik zie het aan de bestellingen in de webshop. Mensen blijven binnen en gaan andere dingen zoeken. Eén hiervan is de computer die volgens mij bij iedereen overuren draait! Mensen zijn aan het rondneuzen op internet en komen zo bij Hobbekol terecht.Veel mensen bestellen nu ook vaker iets specifieks en mede hierdoor heb ik nu minder tijd om nieuwe items te maken. Ik los het dan zo op dat als ik een opdracht krijg ik meestal 2 of 3 modellen maak en degene die niet verkocht zijn gaan in de webshop. Zo had ik afgelopen week een verzoek om armbandjes te maken in zilvertint. Hieronder het resultaat en degenen die niet verkocht zijn, staan ook al in de webshop.
  


Dan had ik in de vorige nieuwsbrief gezegd dat ik het mintgroene enkelbandje met kauri schelpje in chamballa style, in verschillende tinten zou gaan maken. Het is er tot nu toe bij eentje gebleven, namelijk zacht lila. De komende dagen maar eens kijken of er weer meer gemaakt kunnen worden.



Dan onderstaande modellen die ook voor een opdracht gemaakt waren. Witte en fijne enkelbandjes waarvan 1 exemplaar gemaakt is van gevlochten imitatieleer en de andere met fijne rocailles. Beiden hebben een basis van glaskralen en staan in de webshop. 
  


En dan is het nu tijd voor de uitslag van de beschermengeltjes actie.
Ik had in de vorige nieuwsbrief bedacht dat het best wel een leuk idee zou zijn om iemand van de nieuwsbrieflezers te laten weten dat ik aan hem of haar denk door zo'n onderstaand beschermengeltje toe te sturen. Het enige wat je daarvoor hoefde te doen was een berichtje via de contactpagina sturen of via info@atelierhobbekol.nl, waarin stond waarom jij vond dat je zo'n leuk hangertje verdiende.

Er heeft maar één iemand gereageerd en dat is Rianne geworden. Rianne... na jou verhaal te hebben gelezen dacht ik direct al dat jij zo'n geluks brengertje kon gebruiken. Ik hoop dan ook dat hij jou veel geluk zal brengen en dat je er heel veel plezier van zult hebben.



Denkt iedereen ook nog even tijdens het bestellen om de kortingscode korting in te vullen? Deze geeft zolang de corona crisis duurt automatisch recht op 10% korting, maar wordt nogal eens door mensen vergeten in te vullen. Achteraf kan het niet meer en dat is zonde!

Fijne week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts