Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met zonnige nieuwtjes.

Wat een weer is het deze week, he? Er komt nu niet zoveel uit mijn handen omdat ik liever in de tuin zit op dit moment. Het woord corona wordt al voorzichtig 'een beetje een gewenning' zullen we maar zeggen en dat komt mede doordat er gelukkig bij ons in de familie nog niemand dit virus heeft gekregen!

Door deze crisis kwam zoals ik al eerder in de vorige nieuwsbrief vermelde de vraag naar (kinder) kralenmixen ineens op gang waardoor ik besloten had om er een aparte rubriek voor te maken. Allemaal vrolijke materialen van een wat betere kwaliteit waarmee je heerlijk kunt freubelen.

   
Deze materialen zijn ook prima te gebruiken bij zomerse sieraden in ibiza style!

En toch heb ik afgelopen weekend toen het zonnetje nog niet zo lekker scheen in het atelier gezeten en een paar wrap armbanden gemaakt die al in de webshop staan. Het zijn twee verschillende exemplaren geworden in verschillende kleuren maar wel allebei met facet geslepen glaskralen. Het zijn veel uurtjes werk deze armbanden, maarrr... dan heb je ook iets moois!


De blauw/perzik kleurige armband gaat 2x om je pols en de groene armband zelf 5x!
Dan heeft de winnares van de verloting van de kwartaalprijs nog niet gereageerd op mijn mail. Trudy Slotboom jij bent het geworden die het beschermengeltje heeft gewonnen. Zou je alsjeblieft een mail met je gegevens kunnen sturen? Dan kan ik je gewonnen prijsje naar je opsturen.

En dan nog even het volgende...

Er zijn mensen die een bestelling plaatsen, maar die de kortingscode niet gebruiken. Dat is natuurlijk zonde en daarom nog even deze reminder... Je kunt zolang als de corona crisis duurt 10% korting krijgen door de kortingscode korting in te vullen tijdens het bestellen. Het systeem verrekend dan automatisch je korting in het winkelmandje. Zou toch zonde als je dit mis zou lopen!
En voor nu... heel veel genieten tijdens de mooie dagen die nog gaan komen!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts