Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met 'wereldnieuws'! ;-)

We gaan steeds verder de lente in en de temperaturen beginnen al op meerdere dagen zomers aan te voelen. De tijd ook dat foto's van de sieraden alleen nog in de ochtend gemaakt kunnen worden vanwege overbelichting en de schaduwen die de zon verder op de dag veroorzaakt. Hieronder als eerste een paar foto's van nieuwe items die al in de webshop geplaatst zijn.


Vrolijke zomerse en handgemaakte armbanden voor een leuke prijs en waarvan de meeste sets zijn die je in één keer om je pols kunt dragen.

Dan hieronder een paar voorbeelden die nog niet in de webshop staan, maar de komende dagen geplaatst zullen worden. 


En verder heb ik nog even een ketting gemaakt die helemaal vrolijk is als je deze tijdens een mooie dag op je zomerse outfit draagt. Hij is gemaakt van suede veters die bij elkaar geknoopt zijn en je kunt hem over je hoofd doen en dus geen slotje of ander metaal in je nek!


En verder nieuws? Tjah... ben ik me toch benaderd door een groot Amerikaans sieradenmerk, dat ze mijn sieraden gezien hebben en ze ze willen gaan verkopen! Jammer alleen dat ze in Amerika zitten. Per slot van rekening moet dit een hobby blijven en bovendien is me dat te ver weg en een beetje omslachtig hoor. Whahahaha...
  
En dan heeft een invloedrijke influencer ook nog eens een armband van mij gereposted via Instagram.



Ik sta zomaar tussen door anderen gemaakte 'juweeltjes' en voor de hele wereld te zien. Mijn week kan niet meer stuk! 

 
Fijne week verder!

M.v.g. van Gerda van Sieraden Atelier hobbekol. 

~

Reacties

Populaire posts