Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe enkelbandjes en meer...

Het ene moment is het zomer en het andere moment zit je zomaar ineens in een hagelbui. Dit kan alleen maar in Nederland. Toch krijg ik nog steeds inspiratie als ik het zonnetje door de wolken heen zie komen en heb verschillende nieuwe enkelbandjes gemaakt, want per slot van rekening komt het mooie weer vanzelf weer terug en dan gaat de verkoop harder en is je favoriete exemplaar misschien uitverkocht. Mocht je nou een andere kleur of model in gedachten hebben dan kan ik dat uiteraard ook maken. Dit kan via de contactpagina of mail naar info@atelierhobbekol.nl

Hieronder een voorbeeld van de meerdere en die nog in de webshop geplaatst moeten worden.

 

Dan heb ik net 'vers van de pers' hangers binnengekregen die ik eergisteren had besteld en die vandaag al verwerkt konden gaan worden. Dat is supersnel van degene bij wie ik het besteld had en een complimentje waard. Hieronder het resultaat. Een setje van twee bohemian kettingen van rocailles met bijpassende hangers er aan. 

 

Dan nog even de aandacht voor de dromenvangers.

Hieronder een groen exemplaar, wat één van de velen is die je in de webshop kunt verkrijgen. Ze zijn op dit moment haast allemaal afgeprijsd om plaats te maken voor nieuwe modellen waarvan ik al sta te popelen om de ideeën om te zetten in fleurige zomer modellen. En bedenk.... van alles in de webshop is er maar één gemaakt tenzij anders wordt vermeld en dus uniek!

 

 

En denkt iedereen nog even aan de corona kortingscode? Deze is heel toepasselijk: korting en is dus heel gemakkelijk te onthouden. Deze code is goed voor 10% korting op alle aankopen die je doet zolang als de corona crisis duurt en dus vermeld staat in de webshop. Alleen moet je het wel tijdens het bestellen invullen want achteraf kan dit niet meer aangepast worden.

Fijne week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol 

 

 

Reacties

Populaire posts