Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe brillenkoordjes rubriek

We hebben er een nieuwe rubriek bij, namelijk 'brillenkoordjes' helemaal hip en trendy en mooi van je vakantiegeld aan te schaffen!

Leuk om je zonnebril aan te hangen of uiteraard ook je gewone bril die je altijd loopt te zoeken. (Ik ook, haha...)! Er zijn er tot nu toe 7 gemaakt, maar volgende week hoop ik meer te plaatsen met andere technieken. Ze zijn vanaf €8,95 te koop in de webshop, al naar gelang de materialen die erin verwerkt zijn. 

 

Dan had ik van dezelfde kraaltjes ook nog even een armbandje gemaakt. En.... helemaal tevreden met het resultaat.

Zachte lila en mintgroene rocailles in pateltinten, met een slippertje en kauri schelpjes eraan verwerkt.

 

Dan als laatste een ketting in Ibiza style die je in de rubriek 'witte/transparante kettingen' kunt vinden.

Leuk weer met zo'n 'beachie' vis eraan! Ik heb er nog een paar in groen en zalm op de kop weten te tikken, maar dan is het ook over met de inkoop, want ze zijn niet meer te bestellen of megaduur! Zonde, want ik vond ze juist zo leuk om aan een rocailles ketting te hangen in hippie style.

En dan is de nieuwsbrief/blog voor deze week weer af en ga ik beginnen met de brillenkoordjes die met andere technieken gedaan worden. Je hoort in de volgende nieuwsbrief meer. Fijne week verder....

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts