Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met 'chaos' en meer....

Heb jij je vakantiegeld al ontvangen? Wij wel en het is ook alweer op, hahaha.

Een hond met een gebitsreparatie doet 'wonderen' met je saldo en er staan weer nieuwe tuinsets voor en achter het huis. Van de rest gaan we deze zomer op vakantie en wordt geïnvesteerd in het rijbewijs van de jongste! Maar wel even lekker hoor dat uitgeven zonder om de rekeningen te hoeven denken. ;-)

Ook ben ik al aan het denken wat ik op vakantie mee zal nemen aan materialen, zodat ik bij de caravan lekker kan gaan zitten freubelen. De laatst gemaakte brillenkoordjes zijn perfect om 'op locatie' te maken en het enige wat je ervoor nodig hebt zijn een haaknaald, gereedschap, draad en de benodigde materialen die je er aan wilt bevestigen. Ik heb voor mezelf onderstaande kit voor onderweg samengesteld...

Hiermee kan ik naar hartenlust brillenkoordjes (of anders) maken en hoef ik me niet te vervelen. Er zijn er tot nu toe drie gemaakt en die staan uiteraard al in de webshop.

 

 Wist je trouwens dat het op dit moment een 'hot item' is, om een brillenkoordje in ibiza style om je nek te hebben hangen?

 

En dan heb ik nog niet eens over de enkelbandjes gehad. Allerlei modellen kun je dit jaar dragen. Enkel of verschillende keren om je enkel gedraaid, uitbundig of wat minder opvallend, rasta of trendy met een kauri schelpje er aan, het kan allemaal. Onderstaande modellen zijn enkele van de vele modellen die in de webshop te koop zijn.

Dan is het sinds1 juni ook weer mogelijk om een workshop te volgen. Normaal ziet het atelier er opgeruimd en rustig uit zodat je alleen begint met allemaal kralenbakken op kleur op een rij en verder niets wat afleidt. Maar tussendoor moeten er ook dingen gemaakt worden en ik wil je daarom ook eens een kijkje achter de schermen geven hoe het atelier er uit ziet als ik sieraden zit te maken. Werkelijk overal staat dan wel wat. Alle tafels staan vol, de grond om me heen ligt bezaaid met kralenbakken en ander spul en de stoelen staan ook allemaal vol. 

Totale chaos dus! Haha.

 

En vergeet je niet dat de corona kortingsactie wat goed is voor 10% korting op alles, nog steeds doorgaat? Niet vergeten tijdens het bestellen de kortingscode korting in te vullen, want anders loop je de korting mis die achteraf niet meer verrekend kan worden.

Fijne week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 

 

Reacties

Populaire posts