Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe oorbellen en meer zomernieuws...

Het wilde maar niet meer lukken om lang buiten te zitten. Hele kleine druppeltjes die de hele dag neer dwarrelden en waardoor je noodgedwongen andere bezigheden moest gaan zoeken. De tuin bijwerken was zo gedaan (als je die tenminste iedere week bijhoudt) en dus was de keuze voor Atelier Hobbekol makkelijk gemaakt. Het begint al haast saai te worden maar er moesten foto's van de allerlaatste armbandjes die gemaakt waren, gemaakt worden en in de webshop geplaatst. Daar ben je zo een halve dag mee bezig voordat ze in de webshop staan en dus heb ik me wel vermaakt de afgelopen dagen.

Hierna kwamen de nieuwe connectors binnen die ik had besteld en besloot een paar oorbellen te gaan maken om eerst te kijken hoe het idee in mijn hoofd eruit zou zien als het klaar was. Het was precies hoe ik vond dat ze moesten worden en dat smaakte naar meer! Nadat er drie modellen klaar waren heb ik ze op Instagram geplaatst. Daar kwamen heel veel positieve reacties op en met name dat de kleur zo mooi was. Allemaal positief dus en ik had direct een andere kleur als ik gemaakt had in bestelling. Voor nog geen 10 euro kun je deze oorbellen al in je bezit krijgen, uiteraard uitgezonderd verzending.

Hieronder diegenen die ook al in de webshop geplaatst zijn.


Na deze schattige oorbelletjes had ik de smaak te pakken en ben ik door gegaan met hele andere modellen. Deze onderstaande connectors zijn weer wat groter en dat gaf mij weer het idee om met kwastjes te gaan werken. Samen met de handgemaakte keramieke druppel hangers en facet geslepen glasbicones (kralen) in dezelfde blauw en groene tinten zijn ze 'helemaal af'!

 


En dan onderstaande creolen...

Ik vond het gedraaide karakter van deze creolen zo mooi dat het zonde was om daar kralen overheen te rijgen. Het is altijd mooi om dit soort oorbellen transparant te maken, zodat ze bij alle kledingstijlen en alle kleuren gedragen kunnen worden. Ik zeg 'missie geslaagd'!


En dan als laatste komt mij net het bericht ter ore dat volgende week weer de tropische 30 graden gaan komen, heerlijk! Tijd om de zonnebril 'uit het vet te halen' en dan kun je hem nu heel handig om je hals hangen met zo'n trendy brillenkoordje!

Ze zijn nu helemaal in de mode en je kunt ze opgepimpt in allerlei stijlen en kleuren krijgen. Die van Atelier Hobbekol zijn uiteraard handgemaakt en zijn van geregen tot gehaakte modellen en tegen de leuke prijs vanaf €8,95 te koop.


Laat maar komen die hittegolf en fijne week gewenst!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol  


Reacties

Populaire posts