Nieuwe zomerse sieraden en een waarschuwing van Sieraden Atelier Hobbekol...

Het wil maar niet echt lukken met die zomer, he? Ze hadden ons beloofd dat er na gisteren mooier weer zou komen, nou dat is aan de temperatuur nog niet te merken. Maar we vertrouwen erop dat er toch iets verbeteringen aan zitten te komen en daarom heb ik afgelopen week een paar zomerse sieraden ontworpen en uiteraard gemaakt voor de paar zonnige en warme dagen die ze beloven.

Als eerste onderstaande ketting van maar liefst 6 rijen! Het zijn voornamelijk rocaillesacryl en glaskraaltjes en daarom lijkt deze misschien zwaarder als hij in werkelijkheid is. Een eye catcher voor wie van hippe sieraden houdt.

 

 

Dan het volgende model in dezelfde regenboogkleuren, maar dan van 3 rijen. Een iets luchtiger exemplaar voor wie van wat minder druk en iets fijner houdt. Ook deze bestaat weer uit rocaillesacryl en glaskraaltjes en is dit keer afgewerkt met een olifant in buddha style en gehaakte vlinder met kwastjes.

 

Dan als laatste in de rij van gemaakte kettingen ook weer de regenboogkleuren, maar nu in pasteltinten. Deze ketting heeft een handgemaakte hanger. Hij is geketteld en bestaat uit verschillende soorten materialen waaronder de prachtige zacht blauw/turquoise chamballa kralen of ook wel India- of bollywood kralen genoemd. Deze kralen zijn mijn favoriet. Ik verwerk ze vaak mondjesmaat in modellen omdat ze nogal prijzig zijn en bij heel veel verwerken in sieraden, schiet uiteraard ook de prijs snel omhoog.   

 

 

Als laatste wil ik nog even een paar oorbellen laten zien die er gemaakt zijn. 

Echte 'natuurbellen'! Haha.

Ze zijn gemaakt van zelfgemaakte fimo kralen met als opdruk een bloemetje en waarbij ik materialen gezocht heb die ook met de natuur te maken hebben. Dat is met de acryl bladkralen helemaal gelukt! En de facet geslepen glas bicones samen met de miracle beads (3D kralen) maken het setje helemaal -compleet.

~

Dan even een broodnodige waarschuwing.

Er zijn vast meerdere webshops die het niet zo nauw nemen met de waarheid en die mijn sieraden te koop aanbieden zonder dat ik daar een cent van zie. Zo ben ik er ook weer eentje tegen gekomen die enkele van mijn sieraden aanbiedt voor absurd hoge prijzen en waarbij het geld uiteraard niet bij mij terecht komt, maar op een rekening waarbij je je geld kwijt bent, maar ook nog eens niets ontvangt! Trap hier niet in als je deze webshop(s) tegenkomt. Koop ALTIJD rechtstreeks via www.atelierhobbekol.nl om teleurstellingen te voorkomen.

 

  De bewuste shop is al gemeld bij verschillende instanties om te voorkomen dat er meer mensen hier de dupe van deze schandalige oplichting worden.

Fijne week met heel veel mooi weer gewenst! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 

 

 

 

 

Reacties

Populaire posts