Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met vakantienieuws en kwartaalverloting.

Onze eerste vakantie zit er alweer op. We hebben erg veel wind gehad waardoor we de luifel voor een paar dagen van de caravan af moesten halen, maar verder hebben we goed kunnen uitrusten en hebben we genoten van de mooie zonsondergangen en de hondjes die het vreselijk naar hun zin hadden.Voor herhaling vatbaar en dat gaan we verderop in de nazomer zeker doen.

De eerlijkheid gebied te vermelden dat de rechtse foto door onze jongste zoon is gemaakt die ook in Callantsoog verbleef, maar ik wilde je deze prachtige foto niet onthouden.

Verder was het zoals je hierboven kon lezen erg winderig en hadden we eigenlijk iedere dag wel een behoorlijke branding. En als uitzondering (kijk goed, want mijn foto's zijn erg zeldzaam, haha) heb ik ook maar eens een selfie van Bruno en mij gemaakt in diezelfde branding.

 

Maar ik heb in de vakantie niet stilgezeten en heb dan ook een zak vol met kwastjes gemaakt die meteen bij thuiskomst in o.a. een ketting zijn verwerkt die je hieronder afgebeeld ziet staan .

 Daar hoorden natuurlijk oorbellen bij en onderstaande modellen zijn het geworden. Ik heb er evel eye kralen welke je op dit moment steeds tegenkomt in verwerkt en zo is er dus weer vrolijke set ontstaan.

Het volgende exemplaar past eigenlijk beter bij het weer wat het op dit moment is, namelijk herfstachtig.

Halflange oorbellen met diepe, warme tinten waaraan halfedelsteen splitkralen zijn verwerkt en die je eigenlijk het hele jaar door kunt dragen.

En de laatste foto welke ik je wil laten zien is die van een enkelbandje.

Ook in dit model zitten de handgemaakte kwastjes verwerkt.

Alles wat hierboven staat is nog niet in de webshop geplaatst. Ik hoop het vandaag nog te kunnen realiseren.

 

Dan het moment waar jij en iedere nieuwsbrieflezer waarschijnlijk op zit te wachten en dat is de 2e kwartaal verloting van dit jaar! Het is deze keer een trendy armbandje van rocailles geworden.

 

De winnares is bekend en die krijgt zo snel als mogelijk het armbandje toegestuurd.

Voor alle anderen geldt net als voorgaande verlotingen... wie weet, zit jij er de volgende keer wel bij!

Fijne week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts