Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met 'beter weer' nieuws...

Gelukkig hebben we het ergste met het slechtere weer achter de rug en kunnen we ons gaan opmaken voor wat meer warmte en dus... zon! Hier horen natuurlijk zonnige sieraden bij en dat is bij het volgende paar oorbellen zeker het geval. Allemaal vrolijke kleurtjes zijdegaren die op het bunakoord verwerkt zitten, geven het een vrolijke look en ik zie mezelf wel op het strand lopen met dit paar oorbellen in!

      

Wist je trouwens dat er héél véél meer oorbellen zijn, als wat er in de webshop te vinden is?

Alles wat je hier op de foto ziet is nog maar een klein gedeelte van wat er door de jaren heen gemaakt is en het teveel werk is om alles te fotograferen en in de webshop te zetten! Kom dus gerust langs als je een paar oorbellen wilt aanschaffen. Wel even van tevoren bellen en dan zorg ik dat ze op corona afstand uitgestald worden!  

Maar bij zon horen niet alleen oorbellen. Er zijn intussen ook behoorlijk wat enkelbandjes in de webshop geplaatst, zodat er voldoende keuze is en bovendien kun je bij een outfit ook een bijpassend model door mij laten maken. (Helemaal niet duur)! ;-)

 

En dan ook nog even de bangles in the spotlight!

Er staan behalve deze bovenstaande modellen meerdere varianten en kleuren in de webshop geplaatst. Ze zijn heel gemakkelijk in het omdoen en het dragen. Gewoon om je pols heen schuiven en eventueel iets aandrukken op maat. En voor diegenen die altijd bij het omdoen van een armband iemand in de buurt moeten hebben, is dit probleem dus opgelost. Ze zijn al te koop voor slechts 10 euro p.st!

~

Dan krijg ik heel vaak vragen via de mail toegestuurd en één daarvan is waarom er nogal eens kosteloos nazendingen worden gedaan, omdat mij dit ook weer geld kost en ik daardoor niets verdien. (Haha, lief die bezorgdheid).

Nou... dat heeft als reden dat ik dit als hobby doe en het eigenlijk niet het allerbelangrijkste is dat ik er aan verdien. Het is voor mij een mooie afleiding na de periode van ziekte waarbij ik thuis kwam te zitten en ik er het typje niet naar ben om stil te gaan zitten, achter de geraniums zogezegd. Ik kan dat natuurlijk niet altijd en bij iedereen doen. Maar in heel sneue gevallen wil ik dat dus nog wel eens doen. En wat is sneu? Nou, als de klant een bestelling binnen heeft gekregen en bijvoorbeeld een armband kleiner uitvalt als ze had gedacht, ik er een kettinkje met slotje eraan nastuur die zo aan de armband geklikt kan worden en waarmee deze dan groter uitvalt. Klant blij en ik dus ook.

Denk je tijdens het bestellen ook nog even aan de kortingscode korting die 10% korting op al je aankopen in de webshop geeft?

Fijne week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts