Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met hittenieuws

Hallo 'hittegenieter'!


En dat schrijf ik tussen haakjes, want voor de meesten van ons is dit toch wel een beetje teveel van het goede. Overdag kun je het beste alles dichtdoen en in de loop van de avond alles openzetten en eventueel nog wat huishoudelijke werkjes doen die overdag vanwege deze hitte zijn blijven liggen.

Zo ook bij mij, maar dat had een andere reden... Er zijn verschillende mensen geweest die deze week bestellingen hebben geplaatst en ook nog wat erbij wilden laten maken of iets veranderen aan het model wat ze uitgekozen hadden. Tjah.. en waar doe je dit? Op de bovenste verdieping waar het atelier gevestigd is en dat betekend.... HEET! ;-) Maar goed dat ik zo tegen de warmte kan en daarom was het 'even zuchten en naar boven gaan' om vervolgens voor de mobiele airco te gaan ontwerpen en pas in de avond tijd hebben voor die huishoudelijke klusjes!

 

Ik had afgelopen week de webshop weer bijgevuld met slipper-enkelbandjes. Maar omdat deze alweer uitverkocht zijn laat ik ze hier toch nog maar even zien. Deze week weet ik wat weer moet doen, bijvullen dus! ;-)

Dit zijn ze...

Degene linksboven op de foto staat nog in de webshop te koop, uiteraard met degenen die er al in stonden.

 

Dan was er ook nog een bestelling die verkeerd was gelopen. Deze klant dacht dat ze een armband had besteld, maar kwam er naderhand achter dat het om een ketting ging. Nou... dan maken we er toch een bijpassende armband bij? Hieronder het resultaat.

 

Dan over naar de sieraden die nieuw gemaakt zijn en die nog in de webshop te koop staan.

Als eerste een strass ketting oftewel een 'bling bling' ketting. Ik had de strass vlinder en bloem vorig jaar op een ibiza fair gekocht met de bedoeling om er iets blinkends van te maken. Samen met ander materiaal is het echt een 'uitblinker' geworden.   

 

En alweer als laatsten... drie paar oorbellen.

Deze zijn net even anders als anders doordat er creool materiaal is gebruikt.

Allemaal stekers met mooi materiaal van zoetwaterparels tot aan facet geslepen- en crinkle glasparels.

~

En dan ga ik nu eens even met een nieuwe techniek aan de gang, maar daarover volgende nieuwsbrief meer.

Fijne warme week!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol

 

(Vergeet je niet om bij een bestelling de code korting in te vullen om die 10% korting te krijgen zolang de corona crisis duurt? Niet vergeten want achteraf kan het niet meer verrekend worden).

  

Reacties

Populaire posts