Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol.


Deze nieuwsbrief staat in het teken van 'haast'...

Ik kom deze week tijd tekort omdat er allemaal dingen tegelijk op mijn pad komen! Haha. Dit zijn o.a. opdrachten maken, aankopen inpakken en verzenden, inpakken voor de kraam waarmee we dit weekend weer op pad gaan en fotograferen van de nieuwe items die uiteraard ook tussendoor gemaakt zijn.

Er is de pagina SpeldinHooiberg in de webshop die inspeelt op goede dierendoelen en waar van ieder verkocht artikel uit de webshop 1 euro naar dit goede dierendoel gaat. Nu moest deze pagina nodig aangevuld worden met andere artikelen als die er al vanaf januari op stonden en daar heb ik deze week een begin mee gemaakt, zoals op onderstaande foto's te zien is.

Allemaal armbanden die in het teken van de dieren staan.

Maar ook onderstaande oorbellen hebben hiermee te maken...

In ieder model komt wel iets voor wat met een dier te maken heeft.

*

Dan iets over de armband actie van Instagram...

Ik krijg van mensen geluiden terug dat ze geen Instagram hebben en zo niet mee kunnen doen met deze actie. Da's sneu en daarom kun je nu ook op Facebook aan deze actie meedoen en verleng ik de actie twee weken, om zo iedereen de gelegenheid te geven mee te doen.

Waarom geen week? Nou... door een storing bij Instagram zeggen ze dat ik een programma gebruik om vrienden te krijgen of te ontvrienden (de z.g.n. robot) en ben ik een week geblockt. Ze geven aan dat ik er tegenin kan gaan, maar ze bieden nergens de mogelijkheid om dit te doen en reageren nergens op. Helaas is 'Insta' tegenwoordig van Facebook en daar zijn we dit soort onterechte acties wel van gewend. Zo kan ik dus tot de 29e geen nieuwe items plaatsen, evenals reacties of likes op anderen geven. De privé berichten en verhalen werken heel tegenstrijdig weer wel en gelukkig kan ik daar dus die paar dagen mee 'in the picture' blijven! 

Reageer op Instagram of Facebook op de foto van  bovenstaande armband en vertel waarom je deze zo graag wilt winnen. Da's alles. Over twee weken verloot ik bij voldoende deelname de armband en meld dit in de nieuwsbrief van 7 oktober.

*

Dan had ik het er al even in het begin van deze nieuwsbrief over gehad. De jaarlijkse open dag van Atelier Grenier in Maarheeze komt er weer aan en we gaan voor het eerst dit jaar weer met de kraam op pad!

Alleen kunnen dit jaar de mensen niet massaal het landgoed op, maar worden in groepjes met anderhalve meter afstand toegelaten vanwege de corona maatregelen. Wij vinden dit wel zo veilig om weer de stap te gaan wagen en vertrekken zondag dan ook weer naar het zuiden. Tevens hebben ook wij de nodige corona maatregelen voor bij de kraam genomen. Al met al een hele onderneming, maar we hebben er zin in en zijn blij dat we tenminste weer met de kraam op pad kunnen!

Fijne week verder! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

Reacties

Populaire posts