Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met armband win actie!

 Op de valreep nog een paar mooie dagen om af te kicken van een aparte zomer die haast alweer voorbij is. We zijn alweer een paar dagen thuis en het leven bestond de laatste dagen voornamelijk uit uitpakken, wassen, schoonmaken van de caravan en het huis wat 2 weken mondjesmaat was bijgehouden door het thuisfront, bestellingen die tijdens onze vakantie binnen waren gekomen ingepakt en verzonden, reparaties weggewerkt en nu ben ik alweer met opdrachten bezig.

Ik had in de vorige nieuwsbrief al de oorbellen en armband laten zien en die zijn nu allemaal in de webshop geplaatst. Hieronder een reminder welke het ook alweer waren.

Binnenkort start ik ook weer met het omwisselen van de lente/zomer sieraden naar de herfst/winter modellen. Dit is voor mij een soort van grote schoonmaak waarbij ik alle modellen tevens bekijk of ze nog wel in de webshop geplaatst kunnen blijven of eruit gaan en uit elkaar gehaald worden om het materiaal later weer te gebruiken in nieuwe modellen. Dus als je nog van plan was om iets aan te schaffen wacht dan niet te lang, want binnenkort zijn sommige modellen niet meer te zien.

*

En dan tadaahhh.... (tromgeroffel ) de actie waar ik het in de vorige nieuwsbrief over had.

Dat is deze keer een tag actie op Instagram van onderstaande armband.

Wat moet je doen om deze armband te kunnen winnen?

-Ga naar Instagram (eventueel via de volgende link) https://www.instagram.com/atelierhobbekol/​ en ga naar de foto van de armband.

-Like of tag deze en zet daarbij de reden waarom je deze armband zo graag zou willen winnen.

In de nieuwsbrief van volgende week vermeld ik wie ik heb uitgekozen en die de armband krijgt toegestuurd. En dan schiet het ook nog eens op naar het eind van september waarin ik de derde kwartaalprijs van dit jaar ga verloten onder alle vaste nieuwsbrieflezers. Het gaat lekkerrr....

 Fijne week! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

Reacties

Populaire posts