Vakantie nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol.


Vanuit een nat en zeer winderig Callantsoog, toch een korte nieuwsbrief.

Op dit moment giert de wind met enorme regen om de caravan heen en maakt dat deze enorm schud! Ik hou van de herfst en dat lijkt er deze dag toch echt op. Gelukkig had ik voor deze vakantie weer wat materialen meegenomen en die had ik gisteren terwijl het zonnetje nog vrolijk scheen gefotografeerd. 'Stof' genoeg dus, voor een extra vakantie nieuwsbrief.

Als eerste even een collage van de camping en hoe deze gesetteld ligt...

  

Zoals je ziet ligt hij vlak achter de duinen op een loopafstand van 300 meter vanaf het strand. Met dus nog geen 10 minuten lopen zit je al aan de zee!

~

De hondjes vinden het ook iedere keer weer een feest en onze kleine Bruno heeft zodra hij het strand ziet zin in 'pootje happen' bij onze Levi, die daar niet warm of koud van wordt, haha.

 

 

Maar ik had het er al over dat ik wat materiaal mee had genomen om 'iets' te maken. Daar was ik de afgelopen dagen mee bezig geweest en gisteren voordat we naar het strand gingen ben ik rondom de camping naar de mooiste plekjes wezen zoeken om te gaan fotograferen... en die heb ik gevonden!


 

Het eerste paar oorbellen zijn schattige korte connectors die bewerkt zijn met giethars en waar glascubes en facet geslepen glas bicones aan verwerkt zitten. De metalen kraaltjes halen het bronskleur weer wat terug. En zo heb je weer een apart paar oorbellen, die niemand anders heeft!

~

Het tweede paar oorbellen is een wat langere variant.

 

Eveneens connectors in een bronskleur met vogeltjes en die opgeleukt zijn met blauwe en bruine glas bicones samen met goudkleurige filigraan kralen.  Deze kleuren blijven altijd iedereen weer aanspreken en zijn dan ook tijdloos.

~

Dan alweer als laatste een armband in allemaal herfstkleuren.

De gebruikte kralen zijn cateye -en half edelsteen kralen samen met nog wat andere materialen.

De sieraden uit deze nieuwsbrief staan nog niet in de webshop maar misschien red ik het om ze deze week nog te plaatsen. Want hé...  het is tenslottte vakantie! ;-)

Voor iedereen die t/m 12 september een bestelling plaatst zit er bij het pakketje een GRATIS paar bijpassende oorbellen in! Dit om het wachten tot we terug zijn van vakantie te verzachten.

~

En dan ga ik nu verder vakantie vieren en een rosé 'tje drinken (ja nu al, want het is vakantie, haha) en met een toastje erbij.  

Misschien tot de volgende week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol  

Reacties

Populaire posts