Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met twee winnaars!

Op twee na zijn alle opdrachten weer klaar en heb ik me weer een beetje op de webshop kunnen richten. Er liggen allerlei plannen klaar die ik het liefst gisteren gemaakt had willen hebben. Maar ja... er zijn toch maar één paar handen en wat restverschijnselen van een ziekteverleden zullen we maar zeggen, die dit een beetje in de weg staan. Niet getreurd, dan doen we het toch in een wat lagere versnelling? Maarrr... dat is niets voor mij! Haha.

Afijn... ik ben alweer wat bezig geweest met wat minder 'bewerkbare' oorbellen. De connectors (hangers) en cabochons (plakstenen) had ik apart besteld en die moesten alleen nog op elkaar bevestigd worden. Zo heb je binnen een kort tijdsbestek een heleboel oorbellen die niet zo ingewikkeld te maken zijn.

Als eerste de korte oorbelletjes...    

Dan de langere soort oorbellen, maar dan nu met een kwastje er aan. Het enige verschil zit hem in het oorbelhaakje.

De korte oorbellen hebben een kliksluiting en de oorbellen met een kwastje eraan hebben het klassieke haakje. Niet alle modellen staan hier in deze nieuwsbrief, maar door op één van de foto's te klikken kom je vanzelf in de webshop waar je alle modellen kunt zien. 

 

En dan heb ik de laatste twee dagen onderstaande modellen gemaakt.

Dit is uiteraard meer 'mijn ding'... sieraden ontwerpen! Je bent langer met een paar bezig, maar dan heb je wel meer dat gevoel van voldoening.

 

En dan is het dit keer tijd voor het weggeven van maar liefst twee GRATIS prijzen!

Als eerste de Instagram/Facebook actie van de armband en deze is gewonnen door Ingrid Wallé uit Curacao!

Dankzij haar dochter die in Spanje woont en een reactie gaf dat ze deze graag voor haar moeder wilde winnen, gaat de armband nu naar Ingrid toe! Ingrid, heel veel plezier met je armband!

De tweede prijs is de kwartaalprijs en dat is deze keer dit paar oorbellen.

En ze zijn dit keer gewonnen door Cat. B.

Cat, heel veel plezier van je oorbellen en ze komen snel naar je toe!

Voor degenen die nu balen dat ze er dit keer weer niet bij zitten... over drie maanden is er weer een trekking van een kwartaalprijs en wie weet zit jij erbij!

Fijne week! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

 

 

Reacties

Populaire posts