Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met binnenkort aanvullingen van items.


Er is weer een week voorbij en ik heb behoorlijke buikgriep gehad, zodat het opsturen van alle prijzen van vorige week vertraging hebben opgelopen. Maar intussen liggen ze ingepakt en wel klaar om vandaag naar alle winnaressen verstuurd te gaan worden.

Maar ook minder goed nieuws over de corona, wat inhoudt dat we weer terug bij af zijn zoals het in het begin van dit jaar was en wat zoveel mogelijk thuisblijven betekend. Gelukkig weten mensen in deze periode Atelier Hobbekol te vinden en is schade door corona voor mij niet van toepassing op de verkoop via de webshop. Een ander verhaal is op locatie, want dat is helemaal weggevallen. Gelukkig zie ik het positief in, dat ik nu meer tijd heb om sieraden te maken voor de komende feestdagen. Want er gaat heel veel werk en tijd in zitten om alles bij elkaar te zoeken en in te pakken als je met een kraam op pad gaat en die tijd houdt ik nu over!

Ik heb eergisteren alweer het nodige besteld wat vandaag binnen gaat komen. Echt 'najaars spul' in mooie warme tinten en waar ik niet mee kan wachten om weer nieuwe ideeën ten uitvoer te brengen.

*

De afgelopen dagen waren omdat mijn buik 'niet deed wat ik wilde' gevuld met zitten en sieraden maken.

Zoals onderstaande wire ringen.

Er zijn er nog meer, maar die heb ik vanwege het sombere weer van gisteren niet kunnen fotograferen. Deze worden samen met de andere ringen geplaatst, zodra het zonnetje zich vandaag wat meer laat zien en ik foto's kan gaan maken.

Het menu 'SpeldinHooiberg' is binnenkort ook weer wat modellen rijker. Er liggen veel sleutelhangers van stoer tot vrolijkte wachten. Ze hebben allemaal één ding gemeen en dat is dat er in ieder item een dier wat op de Oostvaardersplassen leeft in verwerkt zit.

Zoals onderstaande sleutelhangertjes. Ze hebben allemaal een skull van het heckrund wat hier rondloopt, met als extra de letterkralen 'heck' en 'ovp'! 

 

En dan zijn intussen de herensieraden ook weer aangevuld met wat nieuwe kettinkjes.

  

Leuke en niet al te dure modellen die leuk zijn om alvast in te kopen om voor de komende feestdagen als cadeautje te geven.

Nog als laatste even een positief berichtje erbij. Ik heb vanwege de opnieuw aangekondigde maatregelen door de corona de kortingscode opnieuw ingesteld. Vanaf nu krijgt iedereen die een bestelling plaats en de kortingscode korting invult 5% korting op alle aankopen (uitgezonderd afgeprijsde artikelen). Da's weer mooi meegenomen, toch?  

En dan ga ik nu stoppen met deze nieuwsbrief omdat het zonnetje er voorzichtig door begint te komen en wat betekend.... fotograferennnn maarrrrr!

Fijne week! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts