Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol en sieraden voor de feestmaanden met korting in coronatijd kopen!


Zonnig weer is ook niet altijd goed en dat klinkt natuurlijk heel erg ontevreden. Maar gisteren wilde ik alle nieuw gemaakte sieraden voor de feestdagen gaan fotograferen en plaatsen. Het feit wilde echter dat ik alle foto's van die ochtend over moest doen, omdat de zon nu zo laag stond dat hij aan alle kanten weerkaatste. En dat resulteerde er weer in dat ik dus op het goede moment moest wachten en dan alle foto's opnieuw moest gaan maken. Nu zat ik te wachten op het goede moment en toen het zover was, jawel... moest ik onverwachts weg en toen ik terugkwam was het zonnetje weg. Balen!

Vandaag nieuwe kansen en ik heb intussen de nieuwste dromenvanger kunnen fotograferen en de betere foto's erbij gezet.

 

Vanmiddag hoop ik de foto's van de nieuwste kettingen te maken, maar van één exemplaar zijn er foto's gelukt en die zie je hieronder. Er zijn betere foto's onderweg, maar deze zijn al goed genoeg om je te laten zien hoe feestelijk deze is. 

  

'De kogel is door de kerk' en nu weten we dat iedereen vanwege de corona met de kerst thuis moet blijven. Daarom heb ik bovenstaande en de andere kettingen die gaan komen, gemaakt voor de komende feestdagen! Echte blikvangers die je tijdens de kerstdagen kunt dragen, maar nog belangrijker... waar je na die periode ook nog wat aan hebt doordat ze eigenlijk het hele jaar door wel zijn te dragen. En met de corona kortingscode korting welke goed is voor 10% korting en die je in kunt vullen tijdens het bestellen, kun je je sieraden nu heel voordelig aanschaffen!

Dan nog even de oorbellen....

Ze zijn gemaakt van schattige staafkraaltjes van keramiek die aan een ring van goud- of zilverkleur hangen. 

 

Ze zijn in 5 verschillende kleurvariaties te koop en ze kosten €3,95 per paar. Toch een leuk prijsje om apart de feestdagen door te komen of als cadeautje aan iemand anders te geven. 

Dan ga ik nu snel verder met fotograferen.... fijne week! 

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

 

 

  

Reacties

Populaire posts