Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met verloting cadeaubonnen en meer....


De gezellige Decembermaand is alweer begonnen en over 3 dagen zitten de kids van Nederland strak gespannen naar de deur te kijken of Sint en Piet een cadeautje komt brengen. Maar ook veel papa's en mama's zitten vol spanning in diezelfde zak te kijken of dat er soms een presentje voor hun tussen zit! Haha.

En laat ik nou eens zin hebben om voor 'Sinterklasina' te spelen! Uit degenen die mailen met 'ik reageer', wordt er een kadobon van €5,00 verloot! Hiermee kun je voor jezelf een klein cadeautje uitzoeken uit de webshop zoals bijvoorbeeld: een paar oorbellen, een beschermengeltjemondkapjeskoordje, zo'n leuk hangertje voor in je haar die je bij de haarsieraden kunt vinden, een mobielhangertjeringsleutelhangertashanger of een paar wijnglasversieringen. Allemaal artikelen die je onder de vijf euro kunt kopen. Ik zeg... kom maar op! En omdat deze nieuwsbrief ook voor iedereen op social media wordt gedeeld, wordt er voor de vaste trouwe nieuwsbrieflezers nog een extra kadobon verloot!

Dan terug naar de nieuwste items die ik afgelopen week heb gemaakt. Als eerste zijn de dromenvangers aan de beurt. De roze staat al in de webshop, maar de patrol kleurige laat nog even op zich wachten tot er overdag mooi licht is. Die kleur is zeer moelijk 'op de gevoelige plaat te leggen'.

 

Ik had ook nog groene bloem glaskralen liggen, waar ik een armband van heb gemaakt. Het zijn de z.g.n. oliekralen waar een mooie 'olie gloed' overheen ligt, vandaar de naam oliekraal. Ik vindt hem zelf erg mooi gelukt en ik krijg op dit moment ook steeds reacties vanaf Instagram op deze armband.


Dan had ik al eerder twee paar van de oorbellen met gradiënt laten zien en nu heb ik alle vier de modellen goed op de foto kunnen zetten. Gradiënt betekend kleurverloop en dat is precies wat er gebeurt als de hangers bewegen, want verschillende mooie kleuren komen er dan tevoorschijn!


Zoals je ziet zit er ook een afbeelding van een BLOG tussen. Ik probeer iedere week een BLOG te plaatsen wat 'over van alles en nog wat' kan gaan. Iets wat ik die week meegemaakt heb, een extra uitleg over bepaalde materialen en/of technieken, vragen van klanten... gewoon alles wat ik leuk vindt om over te schrijven. Je kunt de link naar de Blogpagina helemaal links onderin de webshop vinden of op deze link klikken en dan ga je er rechtstreeks naar toe.

Als laatste nog even iets wat met kerst te maken heeft, namelijk de beschermengeltjes of kerstengeltjes.

 

Leuke kleine cadeautjes om in de schoen te leggen, straks met de kerst in of onder de boom, of gewoon om iemand die heel belangrijk voor je is een hart onder de riem te steken! Ze staan in klein formaat in de webshop en wat groter in de verschillende kleuren kettingen in de desbetreffende menu's. Wil je nu een groter exemplaar bestellen neem dan even contact op via info@atelierhobbekol.nl of de contactpagina.

Dat was het dan weer voor deze week en ik wens iedereen een heel fijn Sinterklaasfeest toe. Fijne week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol



 

Reacties

Populaire posts