Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol tijdens de donkere dagen voor kerst.

 

We zitten midden nu in de donkere dagen voor kerst!

Toen ik vanochtend met de hond aan het wandelen was leek het wel een andere planeet. Het weinige verkeer wat deze dagen door de corona maatregelen de weg op gaat, de motregen en het mistige karakter wat er hing en wat een haast heilige stilte gaf, maakten dat er een beetje een kerstsfeer op een andere planeet hing. Ik vind deze dagen heerlijk en stoor me niet aan regen of het donkere karakter... Ik steek wat extra waxine lichtjes aan en krijg er juist inspiratie van voor sieradenDit brengt me wel op een bekend probleem, namelijk dat ik geen foto's kan nemen van de laatst gemaakte sieraden en een dromenvangertje die al een poosje klaar zijn.

De enige die ik nog heb kunnen fotograferen was de ketting van opaliet kralen met gekleurd hematiet. Maar ook die was eigenlijk te donker om in de webshop te gebruiken.

 

Hij is echter al in de webshop geplaatst, met het plan om betere foto's te maken als het minder donker weer is.

Had je trouwens al gezien dat de dromenvangers al in de SALE zijn? Er gaan nu langzamerhand nieuwe modellen gemaakt worden en moeten de oude dus plaatsmaken voor de nieuwe, want ik kom ruimte tekort. Sla nu je slag als je een apart, exclusief en betaalbaar cadeau zoekt! 

Dan staat voor volgend jaar alweer veel in de planning met dingen die zijn blijven liggen. Ik noem bijvoorbeeld de kindersieraden nieuw leven inblazen en vervangen voor modellen die wat beter bij deze tijd passen, de rubriek speenkoorden opvullen, de foto's van alle 1501 artikelen (!) die in de webshop staan nakijken om opnieuw foto's te maken die beter bij de huidige look van de webshop passen, alle rubrieken onder de loep nemen of ze moeten verdwijnen of opgefrist moeten worden, prijzen aanpassen en nog veel meer... ik hoef me in ieder geval niet te vervelen.

Wij verkopen ook nog steeds kralenmixen voor kinderen alsook kralenmixen voor volwassenen. Deze worden geleverd inclusief al het materiaal wat je ervoor nodig hebt om de mooiste sieraden zelf te maken! Je kunt deze nog net voor de kerstdagen bestellen en dit in het kader van 'tegen de verveling van de kids', tijdens de extra lange vakantie die ze nu hebben!  

   

 

De webshop is tijdens de feestdagen (dus ook met oud en nieuw) normaal geopend om bestellingen te plaatsen! Normaal gaan we even een paar daagjes naar familie in Duitsland, maar vanwege de corona is dit in het water gevallen. Jij hebt hierdoor wel de mogelijkheid om je bestellingen bij ons aan huis af te halen. Dit om verzendkosten te besparen, of als je er zeker van wilt zijn dat je vanwege de drukte bij PostNL je spulletjes op tijd in huis hebt! Maar als je nu tijdens het bestellen de kortingscode korting invult krijg je direct 10% korting op al je aankopen (uitgezonderd afgeprijsde artikelen) en zijn de verzendkosten die je anders zou betalen, zo goed als verrekend. Je kunt deze code meerdere keren gebruiken en zo profiteren van een korting die mooi is meegenomen!

Ondanks de nare tijd waar we nu in zitten, wens ik iedereen fijne dagen toe en hoe je ook over de corona mag denken... maak er wat van! Stay save!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 

 

 

 

Reacties

Populaire posts