Eerste nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol, van het jaar 2021...


Een nieuw jaar met de beste wensen voor iedereen en dat het maar een beetje normaler jaar mag worden als het jaar 2020 en uiteraard met heel veel gezondheid!

Dit is tevens de eerste nieuwsbrief van 2021 en we beginnen het jaar al 'goed' doordat ik vanwege het donkere weer geen foto's kan nemen. Ik heb m'n best gedaan om ze een beetje zo te laten worden dat je de nieuwste sieraden kunt zien en waar ik zoal op dit moment mee bezig ben.

Allereerst onderstaande wire bracelets bestaande uit (uiteraard) kralen, maar ook tubes kralen die door mij gevormd zijn tot dit resultaat. Ik heb wel zoveel positieve reacties ontvangen, dat ik denk dat mensen dit wel leuk zouden vinden om dit met een workshop zelf te gaan maken en als er genoeg animo voor is zet ik deze er binnenkort op de workshop pagina erbij! Laat maar horen wat je hiervan vindt...

Dan iets wat volgens mij de nieuwste trend voor komende zomer gaat worden! Korte kettinkjes van rocailles met of zonder een 'themakraal' eraan.

Ik heb meteen bij iedere variant een bijpassend armbandje op elastiek erbij gemaakt. Past dus altijd! Vooral het rasta setje (2e van links) en wat zowel door een vrouw als man kan worden gedragen, vind ik mooi gelukt. (En op dit moment moeilijk om te verkopen! Whahaha). 

Dan heb ik het nog niet zolang geleden erover gehad dat ik bepaalde pagina's binnenkort nieuw leven in ga blazen waaronder o.a. de kindersieraden. Het eerste exemplaar(tje) zie je hieronder staan en bestaat uit acryl parels met millefiori kraaltjes ertussenin en komt als de tijd rijp is voor 3,95 in de webshop te staan. 

Een pagina die ook aan de beurt gaat komen om aangevuld te worden met nieuw materiaal zijn de speenkoorden. Hieronder 5 nieuwe exemplaren die ik afgelopen week al gemaakt heb. Nu alleen nog op lichter weer wachten zodat ik foto's kan gaan maken en dan kunnen ze in de webshop geplaatst worden.  

Wil je nou niet wachten en heb je iets gezien wat je nu al wilt kopen? Mail me op info@atelierhobbekol.nl of via de contactpagina en dan kunnen we het zo afhandelen. Scheelt mij werk en 'de klant is weer blij gemaakt', want daar doe ik dit tenslotte voor!

Buiten dat er door de hele webshop heen sieraden afgeprijsd zijn, zijn er op de pagina dromenvangers/dreamcatchers verschillende exemplaren flink afgeprijsd. Zo kun je nu voor een SALE prijs zo'n mooie dromenvanger in je eigen huis hebben hangen!

Dat was het alweer voor de eerste nieuwsbrief van dit jaar! Vergeet je tijdens het bestellen de kortingscode korting niet in te vullen? Dat geeft je recht op 10% korting  (uitgezonderd afgeprijsde artikelen) op alles en wat in je winkelwagentje direct verrekend wordt! Fijne week.

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts