Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe handgemaakte sieraden!


Het is alweer woensdag en dus weer tijd voor een nieuwsbrief.

Gelukkig hebben we afgelopen dagen het zonnetje regelmatig mogen zien en dus kon er gefotografeerd worden. We beginnen dan ook met de armbanden.

De eerste is een 5-delig setje wat je alvast voor aankomende lente/zomer kunt aanschaffen. Fijne rocailles  in blauw en witte tinten. Je kunt ze natuurlijk ook nu dragen, want ik zie met name 'de jonge dames onder ons' al met dit soort kleuren armbandjes rondlopen. 

Daarna is het de beurt aan een armbandje met een grappige bedel in de vorm van een masker die ik als connector heb gebruikt. Verder zitten er allemaal glaskralen in verwerkt. 

Als laatste in deze rij een armband in turquoise/perzik.

Zoals je ziet is hierin hetzelfde masker bedel op dezelfde manier verwerkt als in het zwart/zilverkleurige armbandje. Leuk voor de lente/zomermaanden, maar ook deze is eveneens nu al prima te dragen. 


Dan kreeg ik afgelopen dagen ineens de ingeving om weer eens armbanden te kettelen. Het was alweer een hele poos geleden dat ik dat gedaan had. Het is best veel werk en als je er aan begint moet je echt je verstand op nul zetten en beginnen. Haha. Maar als hij dan eenmaal klaar is, heb je wel zo'n voldaan gevoel als de kralen door je hand glijden. Veel werk en materialen... 'maar dan heb je ook wat'! En alsof dat nog niet genoeg was, zette ik mezelf nogmaals extra aan het werk om hier een bijpassende en eveneens handgemaakte ketting bij te maken. Leuk als je een set van iets hebt. En het leuke is ook nog eens dat als je de armband en ketting bij elkaar in één keer koopt je een behoorlijke korting op deze set krijgt!

Als eerste de aubergine kleurige, grijs en roomwitte armband van deze sets.

Hier is goed op te zien hoeveel veel materialen erin verwerkt zitten en wat voor (leuk) werk dat is.

Dan hieronder een rode armband van een set.

 

Ook hierbij weer met heel veel kleine kralen zodat het een armband is geworden die 'fijntjes' oogt.

De bijpassende rode en aubergine kleurige ball chain kettingen zie je hieronder. Door het gebruik van heel fijne ball chain (bolletjesketting), zijn ook de kettingen ondanks de tros kralen heel fijntjes gebleven.

Ik hoop dat ik hier iemand het komende seizoen blij mee kan maken, want dat is dan uiteindelijk 'de kers op de taart'!

Vergeet je niet tijdens het bestellen de kortingscode korting in te vullen? Dat levert toch weer 10% korting op alle (niet afgeprijsde) artikelen op en ben ik begonnen met hier en daar afprijzingen door te voeren! Ik denk maar zo... nieuw jaar, nieuwe (afgeprijsde) sieraden, nieuwe kansen! 

Fijne week!

Met vriendelijke groeten, Gerda van Atelier Hobbekol.  




 

Reacties

Populaire posts