Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met SALE en een nieuw Blog


Dit keer geen nieuwe sieraden om te laten zien, omdat ik het druk heb gehad met, jawel... slopen!

Zo eens in de zoveel tijd kijk ik de webshop na op oude modellen, kapotte sieraden, sieraden die net niet mooi genoeg meer zijn om te verkopen en dan is het 'slooptime'! Het is behoorlijk veel werk omdat ik als ik iets zie wat uit elkaar gehaald moet worden dit in een grote bak stop en vervolgens als deze vol is in één keer alles weg werk. Dan staat er dus ook van alles open waar de gesorteerde materialen en kralen in moeten. Kijk maar eens hieronder... zomaar een hoek van het atelier wat ik gefotografeerd heb. Wat een chaos, he?

Na dagen bezig te zijn geweest ben ik daar nu eindelijk mee klaar en had ik tijd om weer eens een Blog te gaan schrijven want dat was ook alweer veel te lang geleden.

Deze gaat dit keer over de corona moeheidIk vertel hierin wat er achter een webshop gebeurt als er iets gaande is in de media of de wereld. Eigenlijk is dit een kijkje achter de schermen hoe ik dit ervaar en ik ben ervan overtuigd dat dit bij heel veel webshops nu hetzelfde is.

Dit Blog staat al in de webshop en als je deze graag wilt lezen kun je op de afbeelding hieronder klikken en kom je direct bij het goede Blog terecht.  


Dan ben ik tussendoor ook nog steeds bezig om sieraden af te prijzen, want we hebben nu de periode van de SALE! En dat is een behoorlijk werkje, want er staan op dit moment nog 1513 artikelen in de webshop! Het gaan er hoogstwaarschijnlijk minder worden omdat ik alles nog moet nakijken wat er uit elkaar gehaald is en dus niet meer verkocht kan worden.

Als laatste nog even een reminder dat er met de kortingscode korting automatisch 10% korting in het winkelwagentje op je bestelling verrekend wordt. Werkt dit nou niet, mail dan even naar info@atelierhobbekol.nl of neem contact met me op via de contactpagina.

En dan wil ik wil je op deze rare dag met waarschijnlijk nog meer corona beperkingen, toch een hele fijne dag toewensen!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol



 

Reacties

Populaire posts