Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met SALE...SALE...SALE!!

 

Dit keer geen nieuwsbrief met nieuwe sieraden om de eenvoudige reden dat ik de afgelopen week niets nieuws gemaakt heb. Het is namelijk de tijd voor de SALE en er zijn dan ook een heleboel sieraden en dromenvangers flink afgeprijsd!

Het was trouwens 'even wat werk' om alle 1412 (!) producten in de webshop na te kijken wat er afgeprijsd kon worden en hoeveel. En dan had ik zoals ik vorige week meldde, al meerdere modellen er uitgehaald en gesloopt. Maar de klus is geklaard en nu kan ik even achterover gaan zitten en werken aan de vindbaarheid van de webshop.

Zoals gezegd zijn dus meerdere modellen afgeprijsd en zodra de UITVERKOOP voorbij is, ga ik ze weer allemaal na, welke weer terug gaan naar de normale prijs en welke daarvan dan weer definitief uit de webshop verdwijnen. Ik heb zin in de grote schoonmaak en ruimte creëren, zodat er straks allemaal frisse nieuwe modellen voor in de plaats komen.

De SALE periode duurt bij Atelier Hobbekol tot ongeveer eind februari en dus kan je tot die tijd goedkoper unieke handgemaakte sieraden bemachtigen. Maar daarna is het toch echt over!

Dus als je van plan was om net dat ene model te bestellen... je hebt nog de tijd tot eind februari!

Hieronder een printscreen van zomaar wat sieraden die zijn afgeprijsd. Je krijgt hiermee ook meteen een kijkje achter de schermen van deze webshop, want zo ziet het 'magazijn' van een webshop er uit en dit is wat ik zie als ik met de webshop bezig ben.

En koop je nu een sieraad of dromenvanger welke niet afgeprijsd is? Dan kun je hierbij de kortingscode korting gebruiken die recht geeft op 10% korting en zolang als de corona maatregelen van kracht zijn. Bij de dromenvangers zijn ook nog eens de verzendkosten bij de prijs inbegrepen zodat je niets extra's betaald en met de kortingscode korting dus ook nog minder als normaal!! 

Nou, dit was het kijkje 'in de keuken van Gerda', haha... Tot volgende week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.


         



Reacties

Populaire posts