Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met extra verloting en meer...


Deze nieuwsbrief staat (weer) in het teken van nieuwe sieraden die nog niet in de webshop staan omdat ik deze pas na eind februari ga plaatsen en ik alle sieraden onder de loep ga nemen en er heel veel uit ga halen om te vervangen. Het is een hele operatie die tijd vergt en ik ben dan ook druk bezig om allemaal nieuwe modellen te maken. Let wel... niet alles verdwijnt hoor, maar er gaat gewoon flink de bezem doorheen.

Als eerste zie je hier onder een ketting waarvan de basiskleuren rood, groen en geel zijn. Het is een lekker lang en licht model wat je zo over je hoofd kan trekken en dus geen metaal door slotje of ander materiaal wat in je nek zit en waar je (eventueel) last van zou kunnen krijgen.  

Dan hieronder nog zo'n lang model, maar dan in zomers blauw en zacht oranje en iets zwaarder vanwege de grote 'bump murano' glaskraal van 3 cm.


Dan dit keer de armbandjes die ik al eerder in sets had gemaakt, maar deze keer met splitkralen van o.a. half edelsteen en glas chips. Lekker lichte armbandjes, die je in allerlei kleuren kunt kopen/bestellen en die bij- of los van elkaar gedragen kunnen worden. 

Tot zover de nieuwe modellen voor de lente/zomer sieraden van dit moment.


En dan ben ik afgelopen week ook nog even bezig geweest om een set armbandjes in groen, rood en wat blauwe tinten voor mezelf te maken want de lente gaat a.s. weekend de eerste opleving geven en hopelijk heel veel mooi weer meer er achteraan.

Ik zeg... laat maar komen die warmte, want dan kan ik die warm gekleurde set gaan dragen! Hahahahaha.


En ik heb weer eens zin om een paar oorbellen weg te geven. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is mij een mailtje sturen via info@atelierhobbekol.nl of via contact, welke kleur oorbellen je graag zou willen hebben en een beoordeling plaatsen in de webshop bij Webwinkelkeur. Onder alle mails ga ik twee mensen blij maken met een paar van onderstaande oorbellen.

En dat was het alweer voor deze week. Ik ga weer verder met het bedenken van nieuwe modellen en die zie je vanzelf weer in de volgende nieuwsbrief verschijnen.

Fijne week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 





Reacties

Populaire posts