Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwtjes, nieuwtjes, nieuwtjes....


Dit keer een wat verlate nieuwsbrief, omdat we gisteren op pad moesten om onze nieuwe caravan op te halen. Hiervoor moesten we een behoorlijk eind rijden en eenmaal thuis was het schoonmaken, alle spullen uit de oude caravan overhevelen en hem toen hij spik en span was, naar de stalling brengen. Vanaf onze zomervakantie, maak ik dus sieraden vanaf dit andere knutselhoekje.

  

Ik heb er echt zin in om hier te freubelen. (En uiteraard in de vakanties)!

Dan hebben we er weer wat nieuwe nieuwsbrief lezers/lezeressen bij en die heet ik uiteraard van harte welkom! Hopelijk waardeer je de wekelijkse nieuwsbrieven met sieraden- en andere info en ben je binnenkort misschien een winnaar van een actie of verloting. 

Afgelopen week heb ik weer heel veel inspiratie gehad en de modellen 'vlogen mijn hoofd en handen uit'!

Zo heb ik een behoorlijk aantal wikkelarmbanden gemaakt in allerlei kleuren en materialen. Voor de liefhebbers van leer zijn er enkele gemaakt, maar ook diegenen onder ons die liever geen dierlijk materiaal gebruiken zitten er armbanden bij in letherlook. Hieronder twee van de vele modellen in gevlochten imitatieleer.

 

En degenen die recentelijk in de webshop hebben gekeken, hebben dit model vast zien staan op de homepage.

 

Ik ben toch wel zo blij met het resultaat! Het is een aparte kleuren combinatie geworden op rondleer wat 3x om je pols gewikkeld wordt. Nog eventjes wachten totdat deze in de webshop staat, want hij hoort bij de modellen die na de Sale (eind februari) in de webshop komen.

Kun of wil je hier nou niet op wachten stuur dan even een mailtje naar info@atelierhobbekol.nl of via contact en dan kun je deze op deze manier kopen voordat hij in de webshop geplaatst wordt en je neus voorbij gaat omdat iemand anders je voor is geweest. Je kunt dit model uiteraard ook in andere kleuren en andere kralen bestellen en dan ga ik voor je aan de slag.

Dan nog even een reminder over onderstaande mozaïekwerken die je op de pagina 'mozaïek' en de pagina 'Speld in Hooiberg' kunt vinden en waarvan de opbrengst na aftrek van kosten, naar een goed dierendoel gaat!

En dan zijn we er weer doorheen voor deze week. Denk je er nog even aan dat je bij een aankoop de kortingscode korting in kunt vullen voor 10% korting op je bestelling? (Uitgezonderd actie artikelen) en dat er weer een nieuwe Blog is? Lekker leesplezier voor als je even niets te doen hebt.

Tot de volgende nieuwsbrief en fijne week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.  



 

Reacties

Populaire posts