Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe modellen en SALE nieuws...


Ik ben eergisteren begonnen om een begin te maken met het verwijderen van alle afgeprijsde sieraden in de webshop. Dit was al een paar weken aangekondigd, maar nu is het toch echt begonnen. Niet in één keer hoor, maar iedere dag wat. Het is echt heel veel uitzoekwerk en daarom had ik dit al die tijd uitgesteld. Ik ben nu begonnen met de oorbellen en daarna de ringen om vervolgens morgen weer verder te gaan met het eerstvolgende menu. Als dit allemaal klaar is dan komt het 'moment supreme' en worden de nieuwe modellen in de webshop geplaatst.

Verder heb ik ook het menu SALE weer geopend en daar staan tot nu toe heel veel van de verwijderde oorbellen en ringen in. De rest volgt nog al naar gelang het verwijderen duurt. Dusss.... je kunt voorlopig nog wel enkele modellen in de SALE blijven kopen! (Zolang de voorraad strekt).

Maar ik heb intussen nog meer nieuwe sieraden gemaakt en daar wil ik je ook deze keer weer enkele modellen van laten zien die binnenkort in de webshop te zien zullen zijn.

Als eerste de oorbellen.

 

  Alle hangers aan de oorbellen hebben aztekenbohemian en egyptische invloeden. Hier kun je zeker de komende lente/zomer periode, mee gezien worden. En het komende seizoen zijn ook de natuursteen kralen en halfedelsteen kralen weer in grote getale aanwezig!

Dan nog een paar oorbellen met zalmkleurige kralen en die ook onder de half edelsteen kralen vallen.

 

*

En dan voor de liefhebbers van handgemaakte kettingen, de volgende twee modellen.

Het eerste model is een rommelketting van allemaal donkerblauwe glaskralen die als het ware 'aan elkaar gestikt' zijn. Weet je nog... vroeger op school dat je twee lapjes met naald en draad aan elkaar moest naaien? Nou, zo is de basis van deze ketting ook maar dan op een gegeven moment afgewerkt met een andere techniek. De hanger is een grote acryl vlinder die lekker licht in het dragen is, omdat anders de ketting te zwaar om de nek zou vallen.

De groene variant is een spangketting met keramiek druppel kralen in fris zomergroen en afgewerkt met tjechische facet geslepen glaskralen met AB glans.

*

En dan als laatste nog even een mededeling over het gastenboek!

De moderator (Mijnwebwinkel, degene van wie ik de webshopruimte huur) had besloten dat een gastenboek niet meer van deze tijd was en heeft hem per 1 maart weggehaald en nu kan ik niet meer binnen het systeem gebruik maken van deze dienst. Maar omdat ik dit ondanks dat het maar weinig gebruikt wordt toch belangrijk vindt om deze te behouden, heb ik zelf een constructie bedacht waardoor je toch nog een gastenboekbericht kunt plaatsen.

Rechtsonderin de webshop kun je het gastenboek vinden waar je gewend was om je bericht te plaatsen. Als je nu (zoals gebruikelijk) op de groene knop klikt, kom je in het menu van de contactpagina terecht waar je je berichtje kunt plaatsen. Zo krijg ik nog steeds de melding als er een bericht binnenkomt en zorg ik er zelf voor (in plaats via Mijnwebwinkel) dat je berichtje geplaatst wordt. Voor jou veranderd er eigenlijk niets, met het enige verschil dat het nu via een andere pagina gaat namelijk de contactpagina en dat ik er ietsje meer werk van heb.

Je kunt uiteraard ook gebruik (blijven) maken van het keurmerk van Webwinkelkeur die je links en onderaan in de webshop kunt vinden om je bericht of beoordeling te plaatsen. Wat jij het gemakkelijkst vind!

Fijne week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts