Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met SALE en wat nieuwe sieraden...

 

De klus is zowat achter de rug en waar heb ik het dan over?

De (hele) afgelopen week heb ik me in het atelier 'begraven' om alle artikelen stuk voor stuk te bekijken en daarna te beslissen of er een prijsverlaging aan gehangen moest worden of dat dit artikel naar de rubriek SALE verplaatst moest worden. Op een paar na die zijn blijven staan, staat voorlopig de SALE lekker vol met afprijzingen en binnenkort volgt er 'zodra het weer een beetje omslaat' nog meer en dan komen de wat meer 'zomerse' sieraden erbij te staan. Dus sla je slag want OP=OPOp de rubriek kindersieraden na, is deze klus dus geklaard en kan ik vanaf volgende week beginnen om de allernieuwste en exclusieve sieraden te gaan plaatsen.


Intussen gaan de andere werkzaamheden zoals bijvoorbeeld de reparaties gewoon door. Het is altijd weer leuk als het klaar is en je de gerepareerde sieraden aflevert en je zulke blije gezichten mag zien. Maar ook de bestellingen die er tussendoor komen zijn nu een welkome afleiding! Hahaha.


Ik had de week hiervoor ook nog wat nieuwe wikkelarmbanden gemaakt en hieronder zie je de laatste van de hele rits die de afgelopen weken aan je scherm voorbij kwamen.

 

Zomerse modellen in kleuren die je dit voorjaar en zomer veel zult gaan zien. Vanaf volgende week hoop ik alle nieuwe sieraden te hebben geplaatst zodat je ze wat beter kunt bekijken of kopen.  

En dan gaan we weer richting het eerste kwartaal van het jaar 2021. Dit betekend dat ik over een paar weekjes weer iemand blij kan gaan maken met een klein prijsje en wie weet zit jij hier wel bij.

 

Maarrr... nog eventjes geduld hebben!

En dan is het nu tijd voor een beetje bijspijkeren en dit doe ik altijd via een webinar. Hierin leer je alles op het gebied van het verkopen via internet. En dit gaat dan heel breed van hoe je het beste een reclame boodschap in elkaar zet, tot de wat meer technische kant van het verkopen via internet. Een beetje meer hoe je achter de schermen een webshop of website runt en geloof me... daar komt heel veel bij kijken.

Tot volgende week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 



Reacties

Populaire posts