Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met reserverings nieuws en meer....


Zoals je in de vorige extra nieuwsflits kon zien had ik weer een nieuwe dromenvanger geplaatst. Vrijwel meteen daarna had iemand aangegeven om deze aan het eind van de maand te willen kopen. Hoewel ik in de algemene voorwaarden had staan dat we 'vanwege nare ervaringen uit het verleden geen sieraden of andere artikelen meer reserveerden', heb ik toch over mijn hart gestreken en deze voor die mevrouw gereserveerd.

Nu snap ik dat in deze rare tijden van massaal ontslag een groot bedrag niet direct op tafel gelegd kan worden, maar je moet elkaar wel helpen, toch? Mede daarom heb ik de algemene voorwaarden veranderd dat er bij een situatie als deze een koopovereenkomst is, net als dat je iets laat ontwerpen of koopt en dat dit een betalingsverplichting met zich mee brengt. De aankoop of het ontwerp kan niet zomaar worden achteruit gelegd om vervolgens weer ontbonden te worden. (Hoeraaah... zie ik velen van jullie denken, want ik kreeg heel vaak dit soort verzoeken). Dus... weg met dat negatieve zinnetje in de algemene voorwaarden en vanaf nu kunnen er dus weer artikelen gereserveerd of achteruit gelegd worden!

Zoals gezegd was bovenstaande dromenvanger/dreamcatcher al direct verkocht en dus ben ik in het weekend aan de slag gegaan en heb onderstaande grote dromenvanger van 1 meter lengte, in lavendel kleuren gemaakt. Het grote hart in het midden is een windlicht en dus kun je daar een waxinelichtje of andere lichtbron in plaatsen om zo s'avonds een beetje extra gezelligheid en warme sfeer aan de muur in je huiskamer, slaapkamer of serre te krijgen. We denken natuurlijk wel aan de veiligheid en daarom krijg je bij deze dromenvanger GRATIS een waxinelichtje op batterij erbij! 



En dan zijn voorlopig de laatste kinderarmbandjes geplaatst. Binnenkort worden er nog schattige kinderoorbelletjes aan toegevoegd, maar daarvoor moet ik mooi weer en dus mooi licht hebben om ze te kunnen fotograferen. Dusss...nog even geduld! 

En dat was het weer voor deze week.

Ik zou haast zeggen 'prettige kerstdagen' als je zo af en toe naar buiten kijkt. Haha. 

Maar Ã©Ã©n troost... het is nu snel voorbij en dan kan de lente beginnen!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 


 

Reacties

Populaire posts