Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met leuke verassing bij je bestelling .....

 

Je kunt als je uit de wind zit al echt een hele poos buiten zitten zonder dat je je jas aan hoeft. Dan hoef ik je niet te vertellen dat ik daar heel vrolijk van wordt. Toch zit er voor mij ook een minpuntje aan, als je daar tenminste van mag spreken want ik doe het mezelf aan. Zodra ik namelijk met zonnig weer in het atelier kom, sta ik volledig in het felle daglicht en krijg enorme inspiratie om dingen te gaan maken.

Maar.... sieraden maken brengt een enorme chaos met zich mee wat ik je al eens in vorige nieuwsbrieven heb laten zien.

En als je dan net lekker bezig bent gaat ineens de bel en staat de bezorgdienst voor de deur met een enorm pakket met kralen en materialen. Nou, ik kan je vertellen dat ik op dat moment sta te balen omdat ik nu niet alles af kan maken waar ik mee bezig ben om vervolgens van de zon te gaan genieten, maar moet stoppen om de boel uit te gaan pakken, te sorteren en op te bergen (wat zo maar een paar dagen kan duren). Maar zoals gezegd, ik doe het mezelf aan omdat ik dat wel allemaal zelf besteld heb! Echter... aan de andere kant is dat het mooiste wat er is. Al die kralen en materialen door je handen laten gaan en te bekijken. Sieradenmaaksters en kralenverkoopsters weten precies wat ik bedoel!

Dan is het dus zaak om te stoppen waar ik mee bezig ben en daarom heb ik afgelopen week niet veel nieuwe sieraden kunnen plaatsen. Toch wil ik je deze twee modellen van kettingen laten zien, die ik nog net af kon maken voordat de boel in het honderd liep.

  

 Het eerste model is een spangketting die gemaakt is van druppels van keramiek en waartussen facet geslepen glas bicones met AB glans tussen verwerkt zitten en die, als de zon er op schijnt beginnen te kleuren en te schitteren. Deze variant kraal is de beter betaalbare versie van Swarovski. Zo kun je het toch een beetje laten lijken alsof je echte swarovski draagt!

Het tweede model ketting is een goudkleurige (bruids) ketting. Ik schrijf bewust 'bruids' tussen haakjes, omdat dit model ook prima gedragen kan worden zonder dat je trouwt. Hij is gemaakt van zoetwaterparels die rond de 10 mm zijn. Deze parels zijn niet allemaal precies gelijk van maat omdat het zoetwaterparels betreft en de natuur zich nou eenmaal niet in maten laat leiden, he? 


En dan is het nu weer eens tijd voor een aktie!

Door de corona periode had ik altijd voor iedereen een kortingscode in de webshop staan om het winkelen via internet wat makkelijker te maken en om de verzendkosten een beetje te vergoeden. Nu je weer (op afspraak) kunt winkelen heb ik de kortingscode uit de webshop gehaald. Daarom nu een andere aktie, namelijk een bijpassend paar oorbellen helemaal GRATIS bij je bestelling!

Daar hoef je niets voor te doen. Ik zorg dat deze bij je pakje in komt en dat is ook nog eens bovenop het presentje wat ik altijd bij je bestelling maak!

Geniet van de verdere week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol




Reacties

Populaire posts