Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met moederdag actie!

 

We zijn alweer in het midden van de week en lekker weer dichterbij het weekend, zodat (haast) iedereen een beetje kan gaan genieten van de zachtere temperaturen. De natuur loopt ook hard uit en daarom hoop ik binnenkort weer minder moeite te hoeven doen voor een beetje goed licht om de sieraden weer mooi te kunnen fotograferen.

Ik ben ook weer verder gegaan met de allernieuwste sieraden te plaatsen. Het is nog niet helemaal klaar, maar 'het einde van de tunnel' is nu in zicht. Het is teveel om allemaal op te noemen, maar er zijn bij verschillende menu's nieuwe modellen geplaatst. Zo zijn er o.a. bij de oorbellenkinderarmbandjes en kinderkettinkjes nieuwe modellen geplaatst. Maar ook bij de kettingen zijn er verschillende kleuren bijgekomen.

En om nu toch maar even in lentesfeer te blijven, heb ik modellen gemaakt met RVS kettinkjes en waarvan onderstaande modellen al in de webshop geplaatst zijn.

    De bovenste drie modellen zie je op dit moment vaak in het modebeeld voorbij komen en ik ga er dan ook van uit dat dit een trend is die tot ver in het najaar doorzet. Ik heb ze in verschillende kleuren gemaakt en ze zijn allemaal van half edelsteen of zoetwaterparels, zoals het model rechts onderin die bij de bruidssieraden te vinden is. Allemaal materialen wat je deze zomer heel veel gaat zien!

Om een idee te krijgen hoe de kettinkjes vallen kun je hieronder zien.

 

Hieronder zie je het model nogmaals terug, maar dan met bijpassende oorbellen, met het enige verschil dat het ene model roomwit is en het andere zacht rose/zalmkleurig, maar allemaal met zoetwaterparels! En wat nog leuker is? Je kunt dit niet alleen tijdens een trouwerij of bruiloft dragen, maar ook op alle andere dagen zijn zoetwaterparels heel mooi om te dragen!

Voor meer nieuwe sieraden (en dromenvangers) raad ik je aan om lekker door de shop heen te surfen en zo de allernieuwste modellen tegen te komen.

Dan is het alweer zowat moederdag!

Daarom heb ik besloten om de aktie met de GRATIS oorbellen bij je bestelling te verlengen t/m moederdag!

Ik maak dus bij je bestelling een bijpassend paar oorbellen die je er helemaal GRATIS bij krijgt. Daar hoef je verder helemaal niks voor te doen. Ik zorg dat het in je pakje zit! Maar ik kan me voorstellen dat als je een dromenvanger voor moederdag koopt je niets ziet in een bijpassend paar oorbellen. En daarom krijg je bij het kopen van een dreamcatcher/dromenvanger de keuze tussen een paar oorbellen of een leuk tashangertje er GRATIS bij! Vermeld dit er tijdens het bestellen dan wel even bij en dan weet ik wat ik voor je (moeder) moet maken!

 Dat was het weer voor deze nieuwsbrief. Fijne week!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol




Reacties

Populaire posts