Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met Moederdag ideeën!

 

Allereerst zijn er weer wat nieuwe lezeressen (en een lezer) bijgekomen en die heet ik dan ook van harte welkom! Ik hoop dat je de nieuwsbrieven als leuk ervaart en dat je van leuke akties gebruik kunt maken.

*

Deze week stond de webshop in het teken van de allerlaatste sieraden plaatsen, die ik de afgelopen periode had gemaakt. Het was een hele klus en het is nu gelukkig klaar en kan ik me weer gaan focussen op bijvoorbeeld aankomende moederdag. Op deze categoriepagina, heb ik wat ideeën geplaatst waar je inspiratie op kunt doen als je zelf niets weet te bedenken.

Hiervoor is onderstaande ketting een goed voorbeeld wat haast moeder nou leuk zou vinden om te krijgen en te dragen. Het kan voor zowel de moeder op leeftijd als de jongere generatie gedragen worden. Voor de eerste categorie die ik noemde kan deze op kleding gedragen worden in één van de kleuren die er in deze halsketting verwerkt zitten. En de tweede categorie moeders die wat jonger zijn, kunnen dit model eigenlijk op alles dragen! Je ziet namelijk op dit moment in het modebeeld hele korte kettingen, de zogenaamde chokers die kort om de nek worden gedragen en straks als het mooie weer eraan komt, past deze parelketting leuk op een zomerse jurk of andere kleding in ibiza style!

Dan kan een horloge natuurlijk niet ontbreken en wat past er beter bij Ibiza style, als vrolijke kleuren bij een horloge wat naar het strand gedragen wordt en tegen een stootje kan door de siliconen behuizing waarin dit klokje zit? Dit horloge is gemaakt van drie rijen acryl regenboog kralen op elastiek en dus lekker licht in het dragen.  

En dan meteen maar een paar bijpassende oorbellen erbij laten zien.

Ik heb dit paar gekozen omdat ze in dezelfde stijl zijn en ik de kleur er ook bij vindt passen. Maar er zijn genoeg andere exemplaren in de webshop te koop om zelf een set samen te stellen. Van onderstaand model zijn er namelijk vier in verschillende kleuren, stijlen en materialen te vinden in de categoriepagina oorbellen. En als er niets is wat je leuk lijkt, kun je me ook via info@atelierhobbekol.nl mailen of via contact en dan maak ik iets bijpassends voor je.

Dan even iets ander moois!

Onderstaand kettinkje is van RVS en daar zijn grillige barok parels aan verwerkt. De prijs is wat exclusiever, maar dat mag ook wel voor deze parels. En geloof me... als je zoekt zijn ze echt duurder omdat ze meestal aan echt goud of zilver worden gehangen. Maar omdat ik niet met dat soort materialen werk en de prijs betaalbaar wil houden, kan ik dit goedkoper aanbieden! Hoe parels ontstaan laat ik je binnenkort in een nieuw blog weten.

Dit is dus echt een exclusief cadeautje om voor moederdag weg te geven aan je moeder of iemand anders die heel speciaal voor je is. Verder kun je hem ook prima dragen tijdens je mooiste dag oftewel trouwdag of bruiloft!

Dan zit het er al weer op voor deze week.

Vergeet niet dat er bij iedere bestelling een bijpassend paar oorbellen GRATIS bij je bestelling zit en dat deze aktie tot en met moederdag duurt!

Vast een fijn weekend gewenst!

M.v.g. Gerda van www.atelierhobbekol.nl. 

 

 

 

Reacties

Populaire posts