Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode, armbanden, kralen en meer....

 

Wat duurt het lang dit jaar voordat er uberhaupt ook maar iets van lente zich laat zien, he? Maar dat gaat eindelijk veranderen. Dit weekend beloofd het prachtig weer te worden met eindelijk een temperatuur die ruim boven de 20 graden uit gaat komen. Om een beetje te vieren dat er eindelijk een beetje uitzicht op de zomer is, kun je met de kortingscode lente vanaf vandaag t/m zondagavond 9 mei 2021 een korting van 10% op alle sieraden krijgen!

Ik had de afgelopen dagen al een beetje (veel) het zomergevoel en heb dit dan ook verwerkt in het maken van vrolijke armbanden, die in de webshop zullen gaan komen vanaf 3,95 per stuk en 3 voor 10 euro! Ze staan nog niet in de webshop om de eenvoudige reden dat ze eerst nog op de foto gezet moeten worden en dan pas kunnen worden geplaatst. Zie hieronder het resultaat van 'het maken van' en het uiteindelijke resultaat!

En wat zijn ze in een bundel van meerdere armbandjes bij elkaar toch vrolijk....

 

Gisteren heb ik mijn dag tevens nuttig gemaakt met het sorteren en opbergen van weer wat nieuwe kralen die van de groothandel binnen waren gekomen. Heel veel vrolijke kinderkralen die nodig bijgevuld moesten worden voor de kinderworkshops. Maar ook de sieraden in hippie- of Ibiza style worden o.a. van dit soort kralen gemaakt en dus jeuken mijn handen om weer aan de slag te gaan.

 

Dan heb ik weer eens een lange ketting gemaakt en dit keer in zalm. Deze lange modellen zijn de laatste tijd zo hard gegaan dat ze nodig aangevuld moeten gaan worden en ik weet dus wat me te doen staat de komende tijd. Dit model kun je zodra hij geplaatst is in het menu roze kettingen vinden.

 

En dan als laatste nog even iets in het kader van 'laten zien wie er achter een webshop zit' omdat dit zo belangrijk schijnt te zijn dat mensen zien met wie ze te maken hebben als ze iets bestellen.

Nou ben ik niet zo van de selfies maken, maar afgelopen week heb ik mijn snapchat account maar weer eens open gegooit om 'er iets met de webshop mee te gaan doen' en daar kwam ik eigenlijk best wel leuke speeltjes tegen waar je hele leuke dingen mee kan maken en na wat 'spelen' was dit het resultaat! Een bloemrijke foto van een beetje overjarige hippie zullen we maar zeggen. Whahaha.

'Meet Hobbekol'! 

Fijne week! 

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

 

 

Reacties

Populaire posts