Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingsactie en promateriaal.


Als je naar buiten kijkt krijg je echt een 'achteraf herfstgevoel', he? Als ik de hond uitlaat kom ik kleddernat terug van de wandeling en mijn haar is veranderd in een stormkapsel! Hahaha. Maar houdt moed, want de zomer gaat toch echt wel een keertje beginnen en dan kunnen al die luchtige zomerjurkjes en andere kleding uit de kast gehaald en kunnen de zomersieraden weer gedragen worden! 

 De promo-actie waar ik de vorige nieuwsbrief over schreef is afgelopen en meteen diende de volgende zich alweer aan! Dit keer is het de beurt aan 't Kralenstulpje (omdat ik toch wel een zwak voor deze webshop heb hoor). Esther is door de jaren heen een dierbare vriendin geworden en sluit ondanks dat we 'concullega's' zijn prima aan bij Atelier Hobbekol omdat ze net als ik van eerlijkheid en persoonlijk contact met alle klanten houdt. Net dat beetje meer dus! Dus als je een kralen- en materialenwebshop zoekt die betrouwbaar is en waar bovendien ook nog eens een warme vrouw achter zit die het belangrijk vindt om rechtstreeks contact met haar klanten te hebben, dan hoef je niet veel verder te zoeken. 

Het begon ook dit keer weer met spanning op de postbode wachten en zien wat er in het pakket zat. Nou, zoals je hieronder kunt zien was het weer veel en ook nog eens met bijpassende tinten en ik kreeg direct al inspiratie. 

Hieronder het eerste resultaat....

 

En op de volgende armband krijg ik heel veel reacties. Maar het dan zijn het ook wel prachtige kleuren die hier bij elkaar gezocht zijn en deze kun je werkelijk in alle jaargetijden dragen. 

Ik ga de hele volgende week door met modellen maken en zoals ik je vorige week al vertelde hoef je niet op de nieuwsbrief te wachten als je items 'vers' wilt bekijken. Je kunt me volgen op Instagram of , waar je iedere dag wel iets nieuws voorbij ziet komen.

En dan is het weer eens tijd voor een kortingsactie om in de sfeer te komen voor de zomer die zich toch hopelijk snel gaat aandienen. Je krijgt vanaf nu t/m maandag 24 mei korting met onderstaande code op alle sieraden. (Uitgezonderd dromenvangers en de sale).


*

Dan wil ik iedereen fijne pinksterdagen wensen en tot de volgende nieuwsbrief!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.




Reacties

Populaire posts