Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met modellen uit een promotiepakket


 In de vorige nieuwsbrief schreef ik over het promotie-pakket van 't Kralenstulpje en liet daar verschillende modellen zien die ermee gemaakt waren. Deze week meer modellen die met deze materialen gemaakt zijn, zoals onderstaande ketting.

Esther van 't Kralenstulpje had in het pakket o.a. een prachtige grote camee cabochon gestopt en in eerste instantie heb ik achter m'n hoofd gekrabd wat ik hier nou mee moest maken. Ik besloot gewoon wat kleuren kralen (in dit geval glasparels) bij elkaar te leggen en toen kwam de inspiratie vanzelf! Het is een kort model geworden (de z.g.n. choker) en ik heb moeite om hem weer uit elkaar te halen... zo mooi vindt ik hem geworden! Ik denk dus dat deze binnenkort in de webshop komt! ;-) 

   

Heb je trouwens de veertiendaagse weersvoorspelling al gezien? Eindelijk is het dan zover dat het mooie en standvastige weer eindelijk is gekomen. Het ziet er vooral voor ons goed uit om met de caravan de komende periode erop uit te trekken! 

En bij mooi weer horen uiteraard zomerse sieraden.

Zo zie je op dit moment heel veel minimalistische armbandjes. Kleine, fijne en vrolijke armbandjes waarvan je meerdere om je pols kunt dragen en alles kan tegenwoordig bij elkaar gedragen worden. Dezelfde tinten, alle tinten door elkaar, verschillende materialen of allemaal van hetzelfde materiaal, kortom... wat je zelf leuk vind om te dragen kun je gerust om je pols hangen. Er staan al een paar setjes in de webshop, maar er komen er binnenkort meer bij. En zie je het rechtse zwart met rode armbandje? Ook daar zijn materialen van 't Kralenstulpje en mij samen in verwerkt! 

 

En dan is er ook weer een fleurige Ibiza style armbandje in vrolijke en zachte pasteltinten bijgekomen met de zo populaire chamballa- of schuifsluiting. Deze stijl blijft toch mijn favoriet want je kan daar al je ideeën en materialen in kwijt, als het maar vrolijke kleurtjes zijn! 

En als laatste een vrolijke tashanger in Bohemian style. Bij dit model heb ik materialen van mezelf en wederom die van Esther gebruikt. Hij is lekker vol geworden en de kleurencombinatie van bruin met turquoise maken dat deze 'zomers aan je tas hangt te wezen'!

En dat was het dan alweer voor deze nieuwsbrief.

Alle nieuwe sieraden zullen aankomende week in de webshop geplaatst worden en volgende week weer een leuke actie. Maar tot die tijd wens ik je een heel prettig weekend en geniet van het zonnige weer! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.  





Reacties

Populaire posts