Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met GRATIS oorbellen bij je bestelling!


Afgelopen week zijn er weer nieuwe enkelbandjes bijgemaakt en geplaatst!

Het was zulk mooi weer dat ik helemaal de kriebels kreeg om de voersieraden/enkelbandjes weer eens aan te vullen en 'zo geschiede'. Er komen nog meer modellen bij, maar omdat ze met de hand gemaakt worden heeft dit even tijd nodig. Maar hou deze rubriek in de gaten, want er komen er telkens nieuwe bij. 

*

En heb je ook die schattige walvisstaartjes, die her en der in de sieraden verwerkt zitten, gezien? Deze zijn op dit moment helemaal trendy en ik als dierenliefhebber vindt dat je hier een mooi statement mee maakt, tegen het dierenleed wat nog steeds op grote schaal bij deze prachtige dieren voorkomt.  

*

En dan als laatste en zoals in de vorige nieuwsbrief vermeld weer eens een leuke actie!

Bij besteding boven 25 euro (excl. verzendk.) krijg je het hele weekend en zolang de voorraad strekt als vaste nieuwsbrieflezer een paar oorbellen GRATIS bij je pakketje in. En dat is ook nog eens bovenop het kleine presentje wat je altijd al krijgtHet enige wat je daarvoor hoeft te doen is de code oorbel invullen tijdens het bestellen en dan weet ik dat ik er een paar oorbellen bij je pakketje in moet doen! Geef als je een voorkeur voor een bepaalde kleur oorbel hebt dit ook even aan tijdens het bestellen, want er zijn meerdere kleuren en modellen!

 


Nou, zo gemakkelijk krijg je niet snel een gratis cadeautje! 

Dan wens ik je een heel fijn weekend toe en tot de volgende nieuwsbrief.

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.  

 

 

Reacties

Populaire posts