Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode en meer....

 

Een week voorbij waarin we het afgelopen weekend met de caravan naar het strand geweest zijn en wat was het al heerlijk zeg! Het is gelukt om de caravan te mogen laten staan en we gaan dus dit weekend wéér richting de zee! (Wat zijn we toch bofkonten).  

Het thuisfront gaat weer op het huis passen en wij kunnen daarom wat meer van onze vrije tijd genieten. Je kunt als je iets wilt bestellen dit gewoon doen, maar pakjes worden pas weer vanaf woensdag 16 juni verstuurd. Als pleister op de wond dat het wat langer duurt als anders voordat je je pakketje binnenkrijgt, is er een kortingscode van 10% met de code caravan en deze geldt tot en met dinsdagavond 16 juni. Niet vergeten om tijdens het bestellen in te vullen, waarbij je korting direct wordt verrekend! Voor vragen kun je natuurlijk altijd terecht op de contactpagina (links onderin de webshop) of via info@atelierhobbekol.nl. Ik neem mijn mobiel mee en ben dus altijd te bereiken op 0640497443.

 

Ook de hondjes vermaken zich altijd prima op het strand en het is voor ons altijd weer genieten als we zien hoeveel lol ze met elkaar hebben!

 

Dan bleef er afgelopen week weinig tijd over om sieraden te maken. Alleen een opdracht van een ketting die ik je echt even wil laten zien en waar degene die hem bestelde heel erg blij mee was. Het is toch altijd zo leuk om met al die kleuren en materialen te werken en ik prijs mezelf gelukkig dat ik met datgene bezig kan zijn wat ik zo leuk vindt en waar heel veel voldoening uit te halen valt.

 

Omdat ik de smaak te pakken had ben ik nog even doorgegaan om een enkel model te maken die uiteraard wat lager in prijsklasse ligt en die volgende week in de webshop zal komen! 

 

En we hebben meer zonnige modellen in de webshop staan zoals onderstaand model met bijpassende oorbellen! Neus gewoon eens lekker rond en zie of er iets voor je bij zit om bij je zomerse outfit te dragen!

 

Afgelopen week was er ook weer een partij horlogekastjes binnengekomen.

Het was alweer een poos geleden dat ik horloges gemaakt had en de modellen die er in de webshop liggen waren nodig aan 'verversing' toe! Afijn... ik had ook nog een gaatje over en heb 'meteen maar even' onderstaand model in elkaar gezet!  

 

En dat was dan weer de nieuwsbrief van deze week. Wij gaan genieten... en ik hoop dat er meer mensen zijn die dit kunnen doen! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

      

Reacties

Populaire posts