Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kwastjes en 'zee nieuws'.


Weer een nieuwsbrief na er heerlijk een paar daagjes tussenuit te zijn geweest. En wat deed ik als ik even niet naar het strand ging om naar schatten van de zee te zoeken, of in het water te vertoeven? Juist! Kwastjes maken!

En toen we thuis waren heb ik ze direct in onderstaande ketting verwerkt!

 

Zoals je ziet zijn het zachte pasteltinten, want niet iedereen houdt van die felle kleuren in zijn of haar sieraden. Ikzelf vindt dit daardoor 'een hele lieve ketting geworden'. 

We hebben trouwens wel zo geboft met het weer. Alleen denkt mijn rug daar anders over omdat ik gigantisch verbrand was na een middagje zwemmen en op het strand zijn. Maar ja... da's het risico als je op het strand gaat liggen met zon, wind en water! We hebben in ieder geval enorm genoten en we tellen nu de dagen weer af naar een langere vakantie en we weer aan de kust neerstrijken.

Ik wist trouwens niet dat de Nederlandse kwallen zulke mooie kleuren hadden. Normaal gesproken zie je alleen die transparante exemplaren drijven of liggen, maar op een avond lagen er massaal zeedieren op het strand. Het waren voornamelijk kwallen, maar wat waren we het er over eens dat het laatste exemplaar iets had van... 'ieuw'! Ze zeggen hier Dreadlock-kwal tegen, maar eigenlijk hadden we hier te maken met een eiertros van een groep pijlinktvissen.


En om nou toch maar even in de bohemian sferen en kleuren te blijven heb ik onderstaande armbanden setjes gemaakt. De materialen die zijn gebruikt zijn van mezelf en een beetje van 't Kralenstulpje!




En dan wil ik je nog even laten zien wat er gebeurt als je het verzoek doet om je bestelling door ons naar iemand anders te laten versturen met de vraag 'of het een beetje feestelijk ingepakt kan worden'.

Nou.... dat ziet er dan ongeveer zo uit. Feestelijk of niet?

 

En dan zijn we alweer aan het eind van deze nieuwsbrief beland.

Zoals ik hierboven al schreef tellen we de dagen af dat we weer op vakantie gaan. In de tussentijd komt er nog één nieuwsbrief voor we weggaan en als je je bestelling nog voordat we vertrekken in huis wilt hebben, kun je dit nog doen voor vrijdag 25 juni, want dat is de laatste dag voor de vakantie dat ik de bestellingen verstuur. Uiteraard komt er dan ook weer een kortingscode om het wachten na die tijd wat te verzachten. Dus hou de volgende nieuwsbrief in de gaten!

Fijn weekend gewenst!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 


 

Reacties

Populaire posts