Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met verloting, kortingscode en vakantienieuws...

 

Ik val maar meteen met de kleur turquoise in huis. Dat is deze week (o.a.) de kleur die ik gebruikt heb bij de nieuwste sieraden. Deze kleur past echt bij zon, zee en strand en dus....de zomer!

Er hangen onder aan deze oorbelletjes kralen van Amazoniet en verder zijn er facetgeslepen glasbicones gebruikt. Schattige 'belletjes' die bij iedereen mooi zullen staan.

 

Dan hieronder een bohemian ketting waarbij wederom de kleur turquoise is gebruikt en die deze keer met de kleur bruin gemixt is. Ook dit is een combinatie die iedere zomer wel weer op het toneel verschijnt. En dan met name op Ibiza- of hippiemarkten. Gewoon lekker de kleur turquoise van de zee en de bruine tinten van de natuur. Past haast bij alles!  

 

En dan kon ik het weer niet laten en moest ik gewoon met heel veel kleuren aan de slag! Het is een lange zomer ketting geworden die heel fijntjes van aard is. Dit keer niks geen grove toestanden om je hals, maar een fijne en lichtgewicht ketting.  

 

Dan werd het ook weer eens tijd om de horloges bij te vullen. Ik was vorige week al met een model in roségoud gestart en vandaag is er een tweede in deze tint bijgekomen. Als eerste een horloge met kleine olijfgroene- en zachte champagne kleurige glaspareltjes met een coating eraan verwerkt. 

 

Het tweede model horloge is ook weer in roségoud, maar dan met wat grotere glasparels met een coating afgewisseld met electroplated kralen, facet geslepen glas rondellen en zoetwaterparels in 'ginger bread bruin'. 

 

En zoals in de vorige nieuwsbrief vermeldt, de mededeling over onze vakantieHet thuisfront daar zijn wij toch wel erg blij mee, omdat deze toch maar iedere keer weer klaar staat om op huis en haard te passen!

Daarom zullen er vanaf 26-6 t/m 10-7 geen bestellingen worden verzonden! Je kunt uiteraard wel je bestelling plaatsen en krijgt om het wachten op je pakje wat te verzachten, tot 10 Juli 10% korting met de code zee (uitgezonderd de sale pagina). Vergeet niet om tijdens het bestellen deze code in te vullen, want het zou zonde zijn als je de korting misliep! Uiteraard blijf ik wel via de contactpaginatelefoon, of via info@atelierhobbekol.nl bereikbaar voor prangende kwesties of vragen die niet kunnen wachten.

En als klap op de vuurpijl zal ik onder diegenen, die tijdens deze periode een bestelling plaatsen en die het niet erg vinden om wat langer op hun bestelling te moeten wachten, na onze vakantie onderstaand enkelbandje verloten!

 

En dan is dit het eind van deze nieuwsbrief. Ik zal proberen om tijdens de vakantie toch één of twee nieuwsbrieven te versturen om je op de hoogte te houden van ons wel en wee aan de zee en wie weet maak ik tijdens onze vakantie wel nieuwe sieraden, want er gaat altijd een grote doos met materialen mee. 'Je weet maar nooit of je je verveelt'! 

Met vriendelijke groet, Gerda van Atelier Hobbekol.

Reacties

Populaire posts