Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met armbandjes van rocailles en verloting van....

 

Deze zomer staat in het teken van de rocailles en ik ben uiteraard al een paar maanden bezig om kettingenarmbandjes en andere sieraden te maken die deze kleine kraaltjes als 'hoofdbestanddeel' hebben. Dit is best wel therapeutisch moet ik zeggen. Je verstand op nul en rijgen maar...

Hieronder zie je het resultaat van een dag modellen maken. Deze 6 van meerdere Ibiza style armbandjes, staan alvast in de webshop en zijn vanaf nu te koop. Als je een andere kleur of variant wilt kun je uiteraard ook de kleuren van je keuze doorgeven en bestellen via de contactpagina of mailen naar info@atelierhobbekol.nl. Ze zijn dan voor hetzelfde bedrag te koop, namelijk €3,95 per stuk en 3 voor 10 euro en na betaling stort ik het verrekende bedrag op je rekening terug.  

  

Het leuke hieraan is dat je de basis in allerlei kleuren kunt opzetten en dan met wat aparte materialen ze wat exclusiever kunt laten worden. Zo zitten er bijvoorbeeld zoetwaterparels, half-edelsteen splitkralen, millefiori kraaltjes en keramiek in verwerkt. Niet veel... maar een kleine finishing touch' doet wonderen.

Afgelopen weken zijn er ook al kettingen van deze rocailles in de webshop verschenen en voor wie deze nog niet gezien had... de meesten staan in het menu 'gemixte kleuren kettingen' en de rest staat her en der bij de andere kleuren, dit geldt ook voor de armbanden.

*

Ook ben ik weer bezig geweest met de materialen van Esther van 't KralenstulpjeWeet je nog... de mega grote doos met materialen die ik bij haar had gewonnen? Daar heb ik dit keer deze armband van gemaakt.

En meteen moet ik iets bekennen... 'domme ik' had eind juni helemaal door alle toestanden en drukte de tweede kwartaal verloting van dit jaar vergeten. Nou ga ik (met het schaamrood op mijn kaken het zo doen....onder de nieuwsbrieflezers die via info@atelierhobbekol.nl reageren met mij, verloot ik deze armband van de prachtige materialen van 't Kralenstulpje!

Dan rest mij nog iedereen een heel goede voortzetting van het weekend toe te wensen en tot de volgende nieuwsbrief.

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol



Reacties

Populaire posts