Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuws en meer...

 

Soms (eigenlijk heel vaak) gaan dingen niet zoals je gepland had en loopt de boel heel anders als je ooit voor mogelijk had gehouden. Zo ook afgelopen week...

In de vorige nieuwsbrief vertelde ik over onze vakantie en dat we dit hadden moeten afbreken omdat de broer van mijn man slecht lag en uiteindelijk was overleden. Zoals eerder benoemd had ik een korte nieuwsbrief gemaakt en gepland dat ik deze week weer een uitgebreid exemplaar zou sturen, wil het niet dat ik drie dagen geleden door een zus gebeld werd, dat een andere zus van ons was overleden. Tjah, daar sta je dan even weer stil te wezen... Dus ook dit keer geen uitgebreide en vrolijke nieuwsbrief, maar een compilatie van de laatst gemaakte sieraden.

Als eerste had ik een doos vol met materialen toegestuurd gekregen van 't Kralenstulpje, welke ik met de promotie-aktie samen met drie andere winnaressen had gewonnen. Wat zat er veel in zeg! En zulk vrolijk materiaal...

Hier ben ik gisteren voor het eerst mee aan de slag gegaan en tevens was dit een mooie afleiding om mijn hoofd leeg te maken.

Hier zijn onderstaande armbanden samen met materiaal van mezelf uit ontstaan...

Ik heb het al vaker benoemd.... degenen die graag zelf freubelen en hier materiaal voor zoeken, kunnen prima bij 't Kralenstulpje slagen! Hou social media of de webshop in de gaten voor meer modellen die binnenkort uit deze doos met materialen gemaakt zijn! 

Dan hieronder nog even wat modellen die ik in de caravan gemaakt had tijdens een regenachtige dag.

Schattige kleine creooltjes met o.a. resin of fimokralen en die respectievelijk slechte €4,95 en €3,95 p.p. kosten!

De rocailles had ik ook meegenomen en daar zijn deze twee kettingen uit gekomen.


Tot slot nog enkele foto's van de zee, om toch nog even een beetje mee te genieten van deze voor ons zo korte vakantie...


Hopelijk ligt er volgende week weer een ouderwets gezellige nieuwsbrief op je virtuele deurmat en tot die tijd zeg ik, fijn weekend en geniet van het mooie weer de komende week.

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol

Reacties

Populaire posts