Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met zelfs 2 acties!!!

 

De herfst laat zich steeds meer zien en ik krijg weer wat meer inspiratie als ik in het atelier zit en de wind hoor blazen. De herfst geeft altijd zo'n gevoel van lekker behaaglijk en warm thuis zitten terwijl het buiten tekeer gaat, of in een storm aan de zee lopen, hééérlijk!

~

Je zult onderstaande oorbellen of creolen  al wel voorbij hebben zien komen op Instagram, Facebook of Twitter...

Hartstikke gave oorringen in goud of zilverkleur met kralen waarbij er altijd wel eentje een glaskraal, glasparel of zoetwaterparel bevat. Zo ook deze onderstaande grote creolen van 't Kralenstulpje die ik gebruikt heb om er kralen aan te hangen. Het zijn prachtige oorringen met een diameter van 6 cm van een mooie kwaliteit. Net wat dikker als dat ik ze normaal inkoop en daarom een beetje meer 'classié'! Zo heb ik er ook een finishing touch aan gegeven door er zelfgemaakte ringetjes tussen te hangen. Het is vooral goudkleur wat je op dit moment ziet en buiten deze grote creolen om, zijn de kleine goudkleurige besteld en dus komen die ook binnenkort aan de beurt en in de webshop te staan. (De kleine zilverkleur creolen staan er al wel in).

 

En dan had ik (en dan zeg ik dus...had ik) onderstaande oorbellen gemaakt en deze zijn direct alweer verkocht aan een klant die allebei wilde hebben.    

Ze heeft me een foto toegestuurd met een heel lief berichtje erbij zoals je hieronder kunt zien en wat vindt ik het toch leuk om dit soort berichtjes terug te zien van de sieraden die ik gemaakt heb en waar mensen blij van worden. (Hint ... haha)!

(Mijn weekend begint dus goed)! 

En dan weer eens een klassiek model met 'moderne' kralen.

Het is een korte ketting geworden van tomatenrode houten kralen en afgewerkt met goudkleurige metalen kralen en een suede veter. Er wordt nogal eens aan mij gevraagd of ik ook sieraden maak voor 'de wat oudere dames onder ons'. Nou... dit is er zo eentje (en zelfs de jongere ladies kunnen dit dragen)! 

En dan weer eens een actie van 'het workshopfront'.

Zo langzaamaan druppelen de boekingen binnen en is het vanaf nu weer mogelijk om samen met je vriendinnen, collega's, familie, een zussendag, of gewoon met wat buurvrouwen een leuke middag of avond te hebben in de vorm van een gezellige workshop. In al die jaren dat ik dit nu doe heb ik achteraf nog nooit één klacht gehoord en gaan de dames (ja zelfs een heer!) overenthousiast huiswaarts!

Buiten onderstaande actie om is er voor de trouwe nieuwsbrieflezers van Hobbekol nog een kleine extra actie, namelijk dat jullie allemaal een mobielhangertje krijgen ongeacht welke workshop je boekt. Maar dat is alleen voor diegenen die voor de nieuwsbrief ingeschreven staan!

Je kunt boeken door te bellen met 0640497443, via contact of mailen naar info@atelierhobbekol.nl   

Dan werp ik zoals beloofd volgende week een blik op de trends van de kettingen voor herfst 2021 en winter 2022.

 En verder wens ik je een herfstachtig fijn weekend toe!

Mvg. Gerda van Atelier Hobbekol.

www.atelierhobbekol.nl

 

Reacties

Populaire posts