Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met extra verloting van een ring!

 

Ik weet niet of dit ook zo bij jou is, maar het lijkt wel of het iedere week drukker wordt met allerlei dingen die langskomen en geregeld moeten worden en dan blijft het passen en meten hoe alle werkzaamheden van de webshop er tussendoor ingepland moeten worden. Afijn... we hebben het weer gered deze week en als eerste kan ik je weer wat foto's van de nieuwe lange gekettelde kettingen laten zien, want die werden schaars in de webshop.

Als eerste een rood exemplaar. 

En ik ben verder gegaan met onderstaande kleuren, de roze varianten. Deze staan op dit moment nog niet in de webshop, maar dit weekend worden ze zeker geplaats! 

Roze ligt altijd lekker bij de dames en ik heb daarom maar meteen twee verschillende items gemaakt. Het eerste exemplaar is van voornamelijk glaskralen en heeft een grotere metallook kraal in zilverkleur als basis. Het tweede exemplaar op de laatste foto is idem van materiaal, maar dan met een kernkraal van glas die oudroze (tegen lila aan) bewerkt is. Bij de andere exemplaren zijn alleen de hanger geketteld en afgewerkt met lang imitatie suede koord. Hiervan zijn al wel enkele in de webshop geplaatst en de rest volgt dit weekend.

Tip! Een betaalbaar, maar toch uniek en apart cadeautje voor de komende feestdagen!    

 

~

En dan is het hoog tijd om weer eens iemand blij te maken die zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief... gewoon omdat ik daar zin in heb. En dat is deze keer één van de nieuwste ringen t.w.v. €8,95! Ze zijn goud van kleur en je kunt ze eventueel in de kleuren van je keuze bestellen. 

Het enige wat ik daarvoor terugvraag is een klein berichtje bij Webwinkelkeur of het gastenboek, hoe ze de sieraden van Atelier Hobbekol en de service ervaart en degene die ik hiermee blij ga maken is Judith H.

Judith... van harte gefeliciteerd en ik zorg dat de ring naar je toe komt!

~

Dan nog even iets over de storing van onderstaande header die normaliter bovenaan iedere nieuwsbrief staat. 

Er is een behoorlijke storing bij onze webmaster aan de gang, die nog lang kan duren voordat dit opgelost is en daarom krijg je de komende tijd de nieuwsbrief zonder herkenbaar logo in je mailbox. Let daar even op!

Fijn weekend!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

 

 

Reacties

Populaire posts