Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode en....


Deze week zijn er weer goudkleurige ringen binnen gekomen en waar ik met me met veel enthousiasme op heb gestort om er glaspareltjes aan te maken, om er zo feestelijke ringen voor de feestdagen van te maken.

Onderstaande ring is al verkocht, maar heb ik voor iemand gemaakt die dit bijpassend bij een roze armband en ketting gemaakt wilde hebben. Uiteraard kan ook jij dit in deze kleur bestellen als je wilt en dan maak ik hem alsnog maar dan net ietsje anders, omdat er toch wel unieke exemplaren gemaakt worden en ik niet wil dat iemand anders ook met jou ring rondloopt! 

En wat dacht je van de volgende kleurschakeringen? Ook allemaal mogelijk!  

Dan zoals de eerste ring die ik je liet zien. Weer een roze exemplaar, maar dan wat minder vol en dus wat fijner aan de vinger. Ze staan allemaal al in de webshop, maar uiteraard kun je als je een andere kleur wilt, dit doorgeven en dan wordt deze speciaal voor je gemaakt voor de prijs die in de webshop staat. 


Maar er zijn ook andere stijlen ringen zoals het exemplaar hieronder van koperdraad in goudtint en met een facet geslepen glas bicone met AB glans erin verwerkt. Hou de webshop in de gaten voor meer modellen die tussendoor gemaakt worden! 

Er is trouwens ook materiaal onderweg voor als je zilverkleurige ringen prefereert. En wat dacht je van warm kopertint? Eerst de feestdagen waar je deze kleur prima kunt dragen en verder de komende maanden die toch in het teken staan van de warme kleuren!

~

En dan is het weer eens tijd voor een kortingscode!

Je krijgt vanaf nu t/m woensdag 17-11-2021 10% korting op alle sieraden met de code: kopertint​! (Afgeprijsde en actie artikelen uitgezonderd).


Een warme groet namens, Gerda van Atelier Hobbekol!








 

Reacties

Populaire posts