Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kerstpagina weer online


We hebben qua zonneschijn een donkere week achter de rug en zodoende zijn de allernieuwste sieraden maar mondjesmaat op de foto gezet. Het blijft toch wel een dingetje als je persé je eigen sfeer er in wil brengen en ze niet in de fotokast (die ik wel heb) wilt fotograferen.

Maar... het is uiteindelijk weer gelukt en hieronder een model van een goudkleurig armbandje die ik heb gemaakt en deze is van jasseron met bedeltjes eraan geketteld. 'Sjiek de friemel' en een leuk betaalbaar cadeautje voor de feestdagen.


Ik heb ook weer een lange rode ketting kunnen maken en plaatsen. Het eerste model is gemengd met metallook zilverkleurige kralen waardoor deze niet zo zwaar om de hals valt. Door het gebruik van rood met zilver, is het een vlotte ketting geworden. Het tweede model is in rood met goud en is wat sjieker. Deze kleur kettingen zijn vooral een leuk idee om met de kerst te dragen en dus een TIP om onder de kerstboom als cadeautje te leggen! 


Dan nog even een paar ringen die er de afgelopen week weer bij zijn gemaakt.

De eerste ring is een aanvulling op de al aanwezige goudkleurige modellen met glaspareltjes en omdat het materiaal wat ik vorige week besteld had intussen is binnen gekomen, ga ik voor volgende week aan de slag met de zilverkleurige. Houdt de webshop in de tussentijd dus in de gaten!

De twee ringen die daarna komen zijn gemaakt met trendy copper wire. Een wat steviger materiaal als de aluminium wire ringen omdat koperdraad sterker is. Tevens is het ook een duurder soort materiaal, waardoor de prijzen van deze ringen iets hoger liggen, maar het voordeel is dat je er veel plezier van hebt!

Alle modellen van deze pagina zijn intussen al in de webshop geplaatst.

En als laatste heb ik de kerstpagina met kerstartikelen weer online gezet!

Je kunt daar allemaal items vinden die met kerst te maken hebben. Als je nu iets mist of je een kerstidee hebt en uit wilt laten voeren, stuur dan even een berichtje naar info@atelierhobbekol.nl of via de contactpagina welke je links onderin de webshop kunt vinden en dan probeer ik dit voor je te maken.

Fijn weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.




Reacties

Populaire posts